نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تصویر مفهومی جدید فیلم X-Men: The New Mutants حضور میسی ویلیامز را تایید کرد

اخیرا تصویر مفهومی جدیدی از فیلم X-Men: The New Mutants منتشر شده است که حضور میسی ویلیامز را در این فیلم تایید می‌کند.

تولید و فیلمبرداری فیلم مردان ایکس: میوتنت‌های جدید (X-Men: The New Mutants) بزودی آغاز خواهد شد، تمرکز این فیلم بر روی میوتنت‌های نوجوان با قدرت‌های فوق العاده خواهد بود. اخیرا جاش بون، کارگردان این فیلم، تصویر مفهومی جدیدی از فیلم The New Mutants در توییتر شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر شاهد شخصیت ولفسبین (Wolfsbane) هستیم که در حال تغییر شکل و ظاهر است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Wolfsbane concept art X-Men: The New Mutants

بون همچنین در توییت خود تایید کرد که میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones قرار است نقش شخصیت ولفسبین را در فیلم X-Men: The New Mutants بازی کند. در اوایل سال جاری، شایعاتی مبنی بر حضور ویلیامز در این فیلم منتشر شد، اما این شایعات تا به امروز تکذیب یا تایید نشده بودند. همچنین کمپانی فاکس قرن بیستم تا به امروز هیچ بیانیه رسمی برای ساخت فیلم The New Mutants منتشر نکرده است و بون این خبر را تنها در حساب رسمی خود در توییتر تایید کرده است.

آنا تیلور جوی، بازیگر فیلم جادوگر (The Witch) و نات وولف، بازیگر فیلم خطای ستارگان بخت ما (The Fault in Our Stars)، دیگر بازیگرانی هستند که شایعه حضور آن‌ها در فیلم The New Mutants شنیده می‌شود. همچنین شایعه بازگشت و حضور الکساندرا شیپ در نقش استورم، سوفی ترنر در نقش جین گری و تای شرایدن در نقش سایکلاپس، در این فیلم نیز شنیده می‌شود. این سه بازیگر پیش از این در تابستان امسال در فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) به ایفای نقش پرداخته بودند. Sophie Turner Jean Grey in X-Men: Apocalypse

اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر که با بون در فیلم The Fault in Our Stars همکاری داشته‌اند، بر روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. بون با انتشار تویتی در تویتر شخصی خود تایید کرده است که فیلمبرداری و تولید فیلم The New Mutants از می ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۶) در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. طبق شایعات، داستان این فیلم اقتباسی از داستان قدیمی X-Men خواهد بود که در دهه ۸۰ میلادی منتشر شده است. وب‌سایت ComingSoon، داستان این فیلم را یک داستان نوجوانانه و ترسناک توصیف کرده است. سیمون کینبرگ، تهیه کننده مجموعه X-Men، در مصاحبه‌ای گفته بود که فیلم The New Mutants، یک داستان منحصر به فرد و اختصاصی خواهد داشت.

اوایل ماه آذر، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر دادبا این حال، این کمپانی نام این دو فیلم را تاکنون فاش نکرده است. دو فیلم جدید مارول کمپانی فاکس به ترتیب در تاریخ‌های ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهند رفت. با این حال، انتظار می‌رود که دو فیلم The New Mutants و ددپول ۲ (Deadpool 2) در این دو تاریخ اکران شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده