// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

تام هالند برنده جایزه بفتای Rising Star شد

تام هالند، ستاره انگلیسی نقش اسپایدر من در فیلم Spider-Man: Homecoming برنده جایزه ستاره نوظهور در بفتا شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هالند، هنرپیشه ۲۰ ساله انگلیسی و ستاره فیلم‌هایی همچون Captain America: Civil War و The Impossible، برنده «جایزه ستاره نوظهور بفتا» شد. جایزه «EE Rising Star» تنها شاخه از جوایز بفتا است که در آن مخاطبین، اقدام به رأی‌دهی و انتخاب «امیدوارکننده ترین استعداد جدید» می‌کنند. امسال که تام هالند به عنوان پیروز این جایزه اعلام شد، رقیبان قابل توجهی همچون روث نیگا، لایا کوستا، آنیا تیلور-جوی و لوکاس هجز را شکست داد. این خبر بسیار خوبی برای این ستاره جوان است و حالا او خود را در میان گروهی از ستاره‌های جوان، همچون جیمز مک‌آوی (۲۰۰۶)، تام هاردی (۲۰۱۱) و جان بویگا که در سال گذشته برنده این جایزه شده بودند، می‌بیند.

علاوه بر این پیروزی سزاوارانه، خبر جالب دیگری نیز برای همه طرفداران سری مرد عنکبوتی اتفاق افتاد. امشب برای اولین بار تام هالند و «اندرو گارفیلد»، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در مجموعه فیلم‌های The Amazing Spider-Man با یکدیگر ملاقات کردند. هالند درباره این ملاقات گفت:

این یک ملاقات خیلی خیلی خوب بود. اندرو واقعا شخص دوست‌داشتنی است و او همان کسی بود که فکرش را می‌کردم. او یک بازیگر بااستعداد نیز هست. من همیشه طرفدار کارهای او بوده‌ام.

در پایین می‌توانید تصاویر مراسم را مشاهده کنید.

Tom Holland and Andrew Garfield  BAFTA

Tom Holland BAFTA Rising Star Award

تام هالند بار دیگر در نقش پیتر پارکر در فیلم‌های Spider-Man: Homecoming و Avengers: Infinity War بر می‌گردد. شما می‌توانید اسامی برندگان بفتا 2017 را در زومجی بخوانید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده