// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

تریلر جدید Resident Evil: Vendetta منتشر شد

به تازگی سونی پیکچرز تریلر جدیدی از انیمیشن Resident Evil: Vendetta را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخیرا کمپانی سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم انیمیشنی و مورد انتظار Resident Evil: Vendetta را منتشر کرده است. این فیلم، سومین انیمیشن CG در مجموعه خود در کنار Resident Evil: Degeneration و Resident Evil: Damnation است که توسط کمپانی کپکام ساخته می‌شود.

وقایع داستانی فیلم جدید، پس از بازی Resident Evil 6 و مدتی قبل از بازه زمانی بازی Resident Evil VII: Biohazard اتفاق می‌افتد. طرفداران Resident Evil در این فیلم شاهد حضور قهرمانانی همچون لیان اسکات کندی، کریس ردفیلد و ربکا چیمبرز هستند. همچنین پس از چند سال غیبت، ربکا چیمبرز به این مجموعه بازخواهد گشت. در تریلر جدید، این سه در حالی مشاهده می‌شوند که تلاش می‌کنند، از شیوع یک ویروس وحشتناک جدید توسط «گلن آرایس» با نام «The Trigger Virus» و در وسط شهر نیویورک جلوگیری کنند. در این تریلر همچنین شاهد حضور تعدادی شخصیت جدید نیز هستیم که البته هنوز جزئیاتی درباره هویت آن‌ها مشخص نشده است.

تاکاشی شیمیزو، خالق سری فیلم‌های The Grudge در این فیلم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و ماکوتو فوکامی نیز به عنوان نویسنده حضور دارند؛ کارگردانی فیلم نیز توسط تاکانوری سوجیمیتو انجام شده است. «متیو مرسر» که در فیلم قبلی Damnation نقش لیان کندی را صداگذاری کرده بود، برای اجرای مجدد همین نقش بازگشته است. هنوز فهرست دیگر صداپیشگان این انیمیشن منتشر نشده است.

تاریخ دقیق نمایش Resident Evil: Damnation هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد این انیمیشن در بهار ۲۰۱۷ و در ژاپن منتشر می‌شود. در پایین می‌توانید تریلر جدید را که شامل عمارت‌های وحشتناک، بازگشت شخصیت‌های قدیمی و صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز است را تماشا کنید.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده