نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

برادران کوئن کار نوشتن فیلمنامه فیلم جدید Scarface را بر عهده گرفتند

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که برادران کوئن کار نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم صورت زخمی (Scarface) را بر عهده گرفته‌اند.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، کمپانی یونیورسال به تازگی برادران کوئن را استخدام کرده‌ است تا بر روی فیلمنامه بازسازی فیلم Scarface کار کنند. همچنین یونیورسال اعلام کرد که این فیلم در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. اواسط این ماه اعلام شد که آنتوان فوکوآ از پروژه ساخت بازسازی فیلم Scarface خارج شده است. با این حال، یونیورسال هنوز جایگزینی برای او اعلام نکرده است، اما ورایتی می‌گوید که این کمپانی در آستانه انتخاب کارگردان جدید این فیلم است.

برادران کوئن پیش از این بر روی فیلمنامه فیلم‌هایی چون پل جاسوس‌ها (Bridge of Spies) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و شکست ناپذیر (Unbroken) به کارگردانی آنجلینا جولی، کار کرده‌اند. فیلم درود بر سزار! (Hail, Caesar!)، آخرین فیلمی است که برادران کوئن کارگردانی آن را بر عهده داشته‌اند. این دو برادر کارگردانی فیلم‌های تحسین شده دیگری چون فارگو (Fargo)، بزرگ کردن آریزونا (Raising Arizona)، ای برادر کجایی؟ (O Brother, Where Art Thou?)، لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski)، جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men) و درون لوین دیویس (Inside Llewyn Davis) را بر عهده داشته‌اند.

The Coen Brothers

اواسط این ماه تایید شد که تولید و فیلمبرداری بازسازی فیلم Scarface احتمالا از بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. علاوه بر این، دیگو لونا، بازیگر نقش کاپیتان کاسیان اندور در فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، به عنوان بازیگر نقش اصلی به بازسازی فیلم Scarface پیوست. اتفاقات این فیلم در زمان حال و شهر لس آنجلس رخ خواهد داد و تمرکز آن بر روی یک مهاجر مکزیکی خواهد بود. این فیلم، سومین فیلم Scarface خواهد بود که قرار است به روی پرده برود، فیلم اصلی و اول در سال ۱۹۳۲ و دومین فیلم با بازی آل پاچینو در سال ۱۹۸۳ به روی پرده رفته‌اند. اتفاقات دو فیلم اول Scarface به ترتیب در شهرهای شیکاگو و میامی جریان داشته است که هر دو این فیلم‌ها داستان یک مهاجر را روایت کرده‌اند.

استودیو رادیکال اینترتینمنت، سازنده سری بازی‌های پروتوتایپ (Prototype)، بازی Scarface: The World Is Yours را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد که داستان بازی ادامه اتفاقات فیلم را روایت می‌کرد. با این حال، تا به امروز هیچ برنامه‌ای برای ساخت بازی جدیدی براساس این فیلم اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده