نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

سریال Castlevania شباهت‌هایی به Game of Thrones دارد

سازندگان سریال کسلوانیا (Castlevania) اخیرا اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر کرده‌اند.

هفته گذشته، شبکه استریم نت‌ فلیکس ساخت سریال Castlevania را رسما تایید و اعلام کرد. حال اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. آدای شانکار، تهیه کننده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و درد (Dredd)، که به عنوان تهیه کننده در سریال Castlevania حضور دارد، به وب‌سایت IGN گفت که این سریال اقتباسی از بازی Castlevania III: Dracula's Curse خواهد بود و برای ساخت این سریال، از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) الهام گرفته شده است. شانکار گفت:

سریال Castlevania، به سریال Game of Thrones بسیار شباهت خواهد داشت.

با این حال، شانکار از به اشتراک گذاشتن توضیحات و اطلاعات بیشتر در مورد داستان سریال Castlevania، خودداری کرد. اگر چه با توجه به اتفاقات این بازی، در این سریال احتمالا شاهد مبارزه‌های ترور بلمونت در اروپای سال ۱۴۰۰ میلادی خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود شاهد حضور آلوکارد، پسر دراکولا، نیز باشیم. شانکار همچنین اضافه کرد که سریال Castlevania با درجه سنی بزرگسال تولید می‌شود که در آن شاهد مقدار زیادی خشونت به همراه موضوعات دیگر خواهیم بود. شانکار در فیسبوک شخصی خود از پتانسیل‌های این سریال گفت و اضافه کرد که بسیار خوش بین است که این سریال موفق شود. او گفت:

من شخصا تضمین می‌کنم که این طلسم، اینجا به پایان خواهد رسید و در دنیای غرب شاهد اولین فیلم اقتباسی خوب از بازی‌های ویدیویی خواهیم بود.

اولین فصل سریال بدون عنوان Castlevania قرار است در طی سال ۲۰۱۷ منتشر شود. شانکار اضافه کرد که فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد، هرچند در بیانیه شبکه نت‌فلیکس ساخت فصل دوم سریال Castlevania ذکر نشده است. اولین بازی مجموعه Castlevania در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که سریال Castlevania دارای ارتباط داستانی با این مجموعه خواهد بود یا خیر. آخرین بازی این مجموعه با نام Lords of Shadow 2 در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و تاکنون کونامی ساخت نسخه جدید این مجموعه را تایید نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده