نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار اولین تصاویر از یگرهای جدید فیلم Pacific Rim: Uprising

کمپانی لجندری پیکچرز اولین تصاویر از ربات‌ های غول پیکر جدید فیلم Pacific Rim: Uprising موسوم به یگر، را منتشر کرد.

فیلمبرداری و تولید فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) از ماه آبان در استرالیا آغاز شده است، با این حال، هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است. تاکنون هیچ خلاصه داستان رسمی از این فیلم منتشر نشده و همچنین مشخص نیست که در ظاهر کایجوها و ربات‌های غول پیکر این فیلم موسوم به یگر، چه تغییراتی داده شده است. حال مجله License! Global در شماره جدید خود دو تصویر از یگرهای جدید فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر کرده است. در این دو تصویر، سه نوع یگر جدید دیده می‌شود که نسبت به یگرهای فیلم  حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) بسیار متفاوت هستند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

First Look at the New Jaegers in Pacific Rim: Uprising

First Look at the New Jaegers in Pacific Rim: Uprising

این در حالی است که اخیرا جان بویگا اولین تصویر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرده است. او همچنین فاش کرد که قرار است نقش پسر استکر پنتیکاست را در این فیلم بازی کند. ادریس البا ایفاگر نقش پنتیکاست در فیلم Pacific Rim بود. کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال دردویل (Daredevil) است. علاوه بر بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن و ژانگ جین دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تولید و فیلمبرداری این فیلم در ابتدا با عنوان Pacific Rim: Maelstrom آغاز شد، اما مدتی بعد نام این فیلم به Pacific Rim: Uprising تغییر پیدا کرد. گیرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است.

فیلم Pacific Rim: Uprising در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده