نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

ساخت سریال Castlevania توسط نت فلیکس تایید شد

شبکه استریم نت‌فلیکس ساخت سریال Castlevania را رسما تایید و اعلام کرد.

شبکه استریم نت فلیکس ساخت سریال Castlevania را رسما تایید و اعلام کرد که سریال کسلوانیا در طی سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. با این حال، نت‌فلیکس اطلاعات بیشتری از این سریال منتشر نکرده است، اما طبق اطلاعیه این شبکه، قسمت اول فصل اول سریال Castlevania طی سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود. همچنین نت‌فلیکس اعلام کرد که تیم مشترک آدی شانکار و وارن الیس، نویسنده برجسته کتاب‌های کامیک، بر روی این سریال کار خواهند کرد. نت‌فلیکس در این اطلاعیه گفت:

این سریال با الهام گرفتن از مجموعه بازی‌های ویدیویی فانتزی و تاریک Castlevania که اتفاقات آن در قرون وسطی جریان دارد، در دست ساخت است و داستان آخرین بازمانده خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ولاد دراکولا جلوگیری کند. این سریال انیمیشنی توسط استودیو فردریتور که یک کمپانی چند رسانه‌ای است، در دست ساخت است. کار نوشتن فیلمنامه این سریال بر عهده وارن الیس، نویسنده برجسته دنیای کامیک خواهد بود. همچنین الیس به همراه کوین کولده، فرد سیبرت و آدای شانکار به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.

ماه گذشته، فرد سیبرت تهیه کننده سریال Adventure Time، مهمان برنامه پادکست نیک انیمیشن بود و به ساخت سریالی براساس مجموعه Castlevania اشاره کرد، او در این پادکست، به پروژه‌ جذابی اشاره می‌کند که در استودیو فردریتور در حال ساخت است. این پروژه که بر اساس داستان یک بازی‌ ویدیویی قدیمی ساخته می‌شود، مدت زمان زیادی است که در حال توسعه است. در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی، شانکار در فیسبوک شخصی خود اعلام کرده بود که در حال کار بر روی سریال Castlevania با همکاری سیبرت است. شانکار در فیسبوک خود گفت:

من تهیه کنندگی سریال Castlevania را به همراه دوستان خودم یعنی فرد سیبرت و کوین کولده، بر عهده گرفته‌ام. این سریال قرار است بسیار تاریک و خشن باشد و قرار است پس از یک دهه، به ژانر فیلم‌های خون آشامی تلنگر بزند.

اولین بازی مجموعه Castlevania در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که سریال Castlevania دارای ارتباط داستانی با این مجموعه خواهد بود یا خیر. آخرین بازی این مجموعه با نام Lords of Shadow 2 در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و تاکنون کونامی ساخت نسخه جدید این مجموعه را تایید نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده