نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار اولین تصویر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising

جان بویگا اولین تصویر رسمی فیلم مورد انتظار Pacific Rim: Uprising را منتشر کرد.

سرانجام اولین تصویر رسمی فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) منتشر شد. جان بویگا این تصویر را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

First Official Pacific Rim: Uprising

همچنین بویگا در توصیف این تصویر گفت:

من یک پنتیکاست هستم.

پیش از این گفته‌ می‌شد که او قرار است نقش پسر استکر پنتیکاست را در فیلم Pacific Rim: Uprising بازی کند، حال با توجه به این توییت، بویگا این موضوع را رسما تایید کرده است. ادریس البا ایفاگر نقش پنتیکاست در فیلم حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) بود. کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال دردویل (Daredevil است. علاوه بر بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود و ژانگ جین دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. تولید و فیلمبرداری این فیلم در ابتدا با عنوان Pacific Rim: Maelstrom آغاز شد، اما مدتی بعد نام این فیلم به Pacific Rim: Uprising تغییر پیدا کرد.

ساخت و توسعه فیلم Pacific Rim طی سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری همراه بوده است، در دی ماه سال گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساخت این اثر به طور کلی لغو و تولید آن متوقف شده است. گیرمو دل تورو در ابتدا قرار بود که کارگردانی این فیلم را همانند قسمت اول بر عهده داشته باشد، اما طی سال ۲۰۱۶ میلادی، دنایت جانشین دل تورو در سمت کارگردانی شد و درک کانلی، که سابقه‌ی حضور در تیم نویسنده‌های فیلم جهان ژوراسیک (Jurassic World) را در کارنامه دارد، به تیم نویسنده‌های فیلم Pacific Rim: Uprising برای کار بر روی فیلمنامه آن اضافه شددل تورو همچنان به عنوان تهیه کننده در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور خواهد داشت. 

بویگا در ماه ژوئن (خرداد) امسال به جمع بازیگران دنباله فیلم Pacific Rim اضافه شد. دل تورو در رابطه با انتخاب بازیگر و ستاره فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) گفت که نمی‌تواند به کسی بهتر از بویگا برای ایفای نقش در فیلم فکر کند و بازی او برای حفظ و زنده نگه داشتن فضای فیلم اول لازم است. دل تورو می‌گوید:

با کمال افتخار و خوشحالی ورود جان به یک دنیای سندباکس فوق‌العاده را خوشامد می‌گویم. دنیای Pacific Rim با حضور او به عنوان یکی از بازیگران اصلی تقویت خواهد شد،‌ همچنان که به شکل دنیایی چند فرهنگی و چند لایه به حضورش ادامه خواهد داد. «نجات دنیا به وسیله دنیا» هدف ما بود و من نمی‌توانم به فرد بهتری برای انجام این کار فکر کنم.

فیلم Pacific Rim: Uprising در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده