نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

احتمال ساخت دنباله فیلم Split افزایش یافت

ام. نایت شیامالان از آغاز کار بر روی فیلمنامه قسمت بعدی فیلم موفق Split خبر داد.

با توجه به توییتی که اخیرا ام. نایت شیامالان، کارگردان فیلم شکاف (Split) در توییتر شخصی خود منتشر کرده، احتمال ساخت دنباله این فیلم بسیار موفق، افزایش یافته است. با این حال، کمپانی یونیورسال تاکنون ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید نکرده است. شیامالان در توییتی که منتشر کرده، به پروژه بعدی خود اشاره کرده است و گفت:

من در حال حاضر یک خلاصه ۱۱ صفحه‌ای از فیلم بعدی که قرار است بر روی آن کار کنم، در درون کیف خود دارم. من اکنون نمی‌توانم در مورد آن چیز بیشتری بگویم، اما اگر فیلم Split را دیده باشید...

شیامالان در واقع اشاره‌ای به پایان فیلم Split کرده است. طبق گفته وب‌سایت ورایتی، این شفاف است که فیلم Split بخشی از یک مجموعه بسیار بزرگ‌تر است و شیامالان در حال کار بر روی داستان یا داستان‌های بیشتر برای ساخت دنباله‌ این فیلم است، اما تاکنون جزئیاتی از خلاصه داستان یا بودجه ساخت دنباله این فیلم منتشر نشده است. فیلم Split عملکرد بسیار موفقی در باکس آفیس آمریکای شمالی داشته و طی سه هفته اخیر صدرنشین جدول باکس آفیس بوده استطبق آماری که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Split موفق شده است در آمریکای شمالی بیش از ۹۸ میلیون دلار و بیش از ۱۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

بودجه ساخت این فیلم تنها ۹ میلیون دلار بوده است. در فیلم Split بازیگرانی چون جیمز مک‌آووی، آنیا تیلور-جوی، جسیکا سولا، هالی لو ریچاردسون، سباستین ارسلوس، برد ویلیام هنکه و بتی باکلی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این در حالی است که فیلم حلقه‌ها (Rings) دیگر فیلم ترسناک کمپانی یونیورسال، عملکرد بسیاری ضعیفی در باکس آفیس این هفته داشته و تنها ۱۳ میلیون دلار طی سه روز نخست اکرانش فروخته است. بودجه ساخت این فیلم ۲۵ میلیون دلار بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده