// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

اکران دنباله فیلم World War Z بار دیگر با تاخیر مواجه شد

استودیو Paramount به تازگی اصلاحاتی در جدول زمانی پخش محصولات خود صورت داده که براساس آن، اکران دنباله فیلم World War Z با تأخیر مواجه می‌شود.

استودیو فیلم‌ سازی پارامونت، اخیرا دست به اصلاحاتی در جدول عرضه محصولات خود زده است. شاید مهم‌ترین خبر در میان آن‌ها، خارج شدن دنباله فیلم World War Z از فهرست انتشار پارامونت باشد.

براساس گزارش Entertainment Weekly، این فیلم که پیش از این قرار بود در ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ (۹ ژوئن ۲۰۱۷) اکران خود را شروع کند، با توجه به اطلاعیه پارامونت درحال حاضر تاریخ عرضه‌ای نیز برای آن مشخص نشده است.

تابستان سال گذشته میلادی بود که که خبر کنار گذاشته شدن رسمی آنتونیو بایونا از کارگردانی این فیلم منتشر شد؛ این کارگردان درحال حاضر مشغول کار روی دنباله فیلم Jurassic World است. در این زمینه، شایعات تأیید نشده‌ای نیز وجود داشت که احتمالا «دیوید فینچر» کارگردانی دنباله فیلم World War Z را برعهده می‌گیرد.

در حالی که World War Z نشان داد می‌تواند از نظر تجاری به فیلم موفقی تبدیل شود، با این حال اعلام شده بود که روند ساخت آن با مشکلات زیادی همراه بوده است. فیلم به میزان بسیار زیادی فراتر از بودجه‌اش هزینه ایجاد کرد و از برنامه عقب افتاد. همچنین با توجه به اینکه باز-فیلم‌برداری‌های پر هزینه‌ای در مراحل تولید اتفاق افتاد، تاریخ اکران آن فیلم نیز برای چندین ماه با تأخیر مواجه شده بود. بدون در نظر گرفتن این موارد، فیلم درنهایت فروش ۵۴۰ میلیون دلاری را تجربه و خود را به عنوان موفق‌ترین فیلم زامبی-محور تاریخ در گیشه معرفی کرد.

در خبر دیگری در همین زمینه، فیلم جدید Friday the 13th نیز تاریخ اکران قبلی خود را از دست داده و تاریخ جایگزین نمایش این فیلم نیز در حاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. پارامونت همچنین در اطلاعیه‌ای، نمایش فیلم بعدی کارگردان Black Swan یعنی دارن آرونوفسکی را در ۲۱ مهر ۱۳۹۶ (۱۳ اکتبر ۲۰۱۷) اعلام کرد؛ در این فیلم که !mother نام دارد، ستارگانی همچون جنیفر لارنس، دامنال گلیسن و میشل فایفر در آن هنرنمایی خواهند کرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده