نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تانوس شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War خواهد بود

مارول رسما تایید و اعلام کرد که تانوس شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War خواهد بود.

تقریبا تمام ابرقهرمان‌های دنیای سینمایی مارول در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) حضور دارند و این فیلم قرار است بزرگ‌ترین فیلم این دنیای سینمایی باشد. حال کوین فیگ، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر اعلام کرده است که قرار است تانوس شخصیت اصلی این فیلم باشد. این برای اولین بار است که یک شخصیت شرور و منفی قرار است شخصیت اصلی یک فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. فیگ توضیح داد که تانوس حضور قابل توجه‌ و مهمی در فیلم Avengers: Infinity War در مقایسه با حضورهای کوتاهی که در فیلم‌های مختلف دنیای سینمای مارول داشته است، خواهد داشت. او گفت:

تانوس در فیلم Infinity War حضور دارد. در یک فیلم که شخصیت‌های بسیاری در آن حضور دارند شما تقریبا می‌توانید بگویید که او [تانوس] شخصیت اصلی این فیلم خواهد بود. این کمی نسبت به کارهایی که ما پیش از این ساخته و منتشر کرده‌ایم متفاوت است، اما برای فیلمی که به آن Infinity War می‌گوییم، انتخاب مناسبی است.

Avengers: Age of Ultron - Thanos

جاش برولین، بازیگر فیلم‌هایی چون جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men) و سیکاریو (Sicario)، قرار است نقش تانوس را در دو قسمت پایانی Avengers بازی کند. تانوس اولین بار در پایان فیلم انتقام‌ جویان (The Avengers) دیده شد، اما برای ضبط این صحنه از بدلکاری به نام دامیون پویتیر استفاده شد. برولین دو حضور کوتاه در دو فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) برای بازی در نقش تانوس داشته است، اما تانوس تاکنون حضور جدی در دنیای سینمایی مارول نداشته است. سال گذشته میلادی، برولین در مورد تصمیماتی که برای ضبط موشن کپچر حرکات تانوس وجود دارد صحبت کرد و به نظر می‌رسد با نسخه سی‌جی‌آی فیلم Guardians of the Galaxy که برای ضبط صحنه‌های تانوس استفاده شده بود، مخالف است. برولین می‌گوید:

من آنجا حضور دارم و فقط یک جایگاه ویژه برای من نیست. من در فیلمبرداری حضور خواهم داشت. بر روی صورت دستگاه و چیزهای دیگری [برای موشن کپچر] گذاشته می‌شود. صحنه‌های من با ۳۴ یا ۳۶ دوربین؟ چیزی شبیه به این، در زوایای مختلف فیلمبرداری می‌شود. هر حرکت و همه چیز ضبط می‌شود. بنابراین، این فناوری برای من بسیار جدید و همچنین بسیار هیجان انگیز است، این فناوری در فیلم Guardians of the Galaxy من را بسیار دلسرد و ناراحت کرده بود. اما من مطمئن هستم که می‌توان به این بچه‌ها [تیم تولید Avengers: Infinity War] اعتماد کرد.

ماه گذشته، لیستی از بازیگرانی که برای شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War فراخوانده شده‌اند، منتشر شد. از نکات جالب توجه این لیست می‌توان به حضور شخصیت  کارول دانورز / کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، اشاره کرد که احتمالا برای اولین بار او را در این فیلم مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر این، طبق لیست منتشر شده، تمامی اعضای گروه Guardians of the Galaxy نیز در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهند داشت. پیش از این وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت، حضور شخصیت‌‌های نگهبانان کهکشان را در این فیلم تایید کرده بود. همچنین حضور شخصیت‌های جدید دیگری چون مرد عنکبوتی، دکتر استرنج و پلنگ سیاه نیز در فیلم Avengers: Infinity War تایید شده است.

Guardians of the Galaxy - Thanos

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در تابستان امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. اگرچه فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم Avengers قرار است پشت سرهم انجام شود، اما برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده