نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

جی جی آبرامز تهیه کنندگی فیلم Overlord را بر عهده گرفت

جی جی آبرامز تهیه کنندگی فیلمی به نام Overlord را برعهده گرفته است که موضوع آن جنگ جهانی دوم است.

جی. جی. آبرامز، کارگردان فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) با امضای قراردادی تهیه کنندگی فیلمی با موضوع جنگ جهانی دوم را بر عهده گرفت، اما این یک فیلم استاندارد جنگ جهانی نخواهد بود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، نام این فیلم Overlord است که داستان دو چترباز را در روز نبرد نرماندی روایت می‌کند که پس از سقوط هواپیما حامل آن‌ها، در پشت خطوط دشمن گیر افتاده‌اند. آن‌ها ماموریتی دریافت می‌کنند که باید برج‌های رادیویی آلمان را در نرماندی از کار بیندازند. هنگامی که آن‌ها این ایستگاه‌های رادیویی را پیدا می‌کنند، علاوه بر اینکه باید با نیروهای آلمانی مبارزه کنند، باید با نیروهای فراطبیعی که توسط آلمان نازی برای حفاظت از مرزها و مناطق جنگی ساخته‌ شده‌اند نیز مقابله و مبارزه کنند.

کارگردانی فیلم Overlord بر عهده جولیوس اوری، کارگردان فیلم Son of a Gun خواهد بود. بیلی ری، نویسنده فیلم‌هایی چون عطش مبارزه (The Hunger Games) و کاپیتان فیلیپس (Captain Phillips)، به همراه آبرامز بر روی ایده و داستان این فیلم کار خواهند کرد و همچنین ری به همراه مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم از گور برخاسته (The Revenant)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. استودیو بد ربات که متعلق به آبرامز است نیز کار ساخت فیلم Overlord را بر عهده خواهد داشت.

منابع نزدیک به ورایتی می‌گویند که دو بازیگر اصلی این فیلم استخدام شده‌اند و در حال آماده شدن برای شروع تولید این فیلم هستند، هرچند نام این دو بازیگر هنوز فاش نشده است. همچنین تاکنون تاریخی برای انتشار این فیلم در نظر گرفته نشده است. آبرامز هم اکنون در حال کار بر روی دو فیلم پورتال (Portal) و نیمه‌جان (Half-Life) و همکاری با کمپانی ولو، است. او همچنین به عنوان تهیه کننده در فیلم سوم مجموعه کلاورفیلد (Cloverfield) حضور دارد و در ساخت این فیلم به سازندگان آن کمک کرده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده