نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

حضور شخصیت دیگری از Guardians of the Galaxy در فیلم Avengers: Infinity War تایید شد

حضور شخصیت مانتیس با بازی پام کلمنتیف، در فیلم Avengers: Infinity War رسما تایید شد.

فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) از هفته گذشته در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود و شاهد حضور شخصیت‌های بسیاری در این فیلم خواهیم بود. با این حال، کمپانی مارول تاکنون لیست رسمی بازیگران این فیلم را منتشر نکرده است. حال پام کلمنتیف که نقش شخصیت مانتیس را در فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) بازی کرده است، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارد. او همچنین تصویری از کامیک‌های انتقام جویان (Avengers) نیز به اشتراک گذاشته که شخصیت مانتیس در آن حضور داشته است. کلمنتیف تایید کرده است که در حال حاضر در آتلانتا حضور دارد.

Klementieff as Mantis in the Guardians of the Galaxy Vol. 2

تاکنون حضور شخصیت‌هایی چون استار لرد با بازی کریس پرت، گامورا با بازی زویی سالدانا، دراکس ویرانگر با بازی دیوید باتیستا، گروت/بیبی گروت با صداپیشگی وین دیزل، راکون با صداپیشگی بردلی کوپر و نبولا با بازی کارن گیلان از مجموعه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) در فیلم Avengers: Infinity War تایید شده است. همچنین سین گان نیز برای ضبط صحنه‌های موشن کپچر راکون در این فیلم حضور دارد. علاوه بر این، در این فیلم شاهد حضور شخصیت‌هایی چون آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، ثور با بازی کریس همسورث، بیوه سیاه با بازی اسکارلت جوهانسون و دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ، نیز خواهیم بود.

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده