نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۶

معرفی فیلم های جشنواره فجر: ماه گرفتگی

فیلم ماه گرفتگی ساخته سید مسعود اطیابی یکی از فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر است.

مسعود اطیابی یکی از کارگردان‌هایی است که برای اولین بار قرار است در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و فیلمی که وی برای این جشنواره تدارک دیده، ماه گرفتگی نام دارد. این فیلم درام و حادثه‌ای قرار است به اتفاقات سال ۸۸ بپردازد و در آن بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، سارا خوئینی‌ها و شهرام عبدلی حضور دارند. سازندگان توضیح خاصی در مورد داستان این فیلم ارائه نکرده و فقط به گفتن این موضوع که وقایع ماه گرفتگی در مورد حوادث سال ۸۸ است، بسنده کرده‌اند.

در اردیبهشت ماه امسال بود که اطیابی اعلام کرد که روند ساخت این فیلم متوقف شده است ولی پس از گذشت مدتی ساخت آن دوباره به جریان افتاد و در نهایت فیلم توانست به جشنواره فجر برسد. همچنین شایعاتی در مورد اینکه مجید انتظامی، آهنگساز مشهور کشور‌مان، قرار است وظیفه ساخت آهنگ‌های این فیلم را برعهده داشته باشد منتشر شده بود که انتظامی این شایعات را رد کرد. از این فیلم تیزری نیز منتشر نشده است و در ادامه می‌توانید تصاویر و اطلاعاتی از عوامل و بازیگران این اثر را مشاهده کنید:

فیلم ماه گرفتگی

کارگردان:سید مسعود اطیابی

تهیه کننده: هادی انباردار

بازيگران: کامبیز دیرباز،شهرام عبدلی، سارا خوئینی‌ها، الهه حصاری، ارسلان قاسمی و قاسم زارع

سایر عوامل: نویسنده: مهدی آذرپندار. مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه: علی مربی، طراح گریم: محمد قومی، طراح جلوه های ویژه: عباس شوقی، سرپرست گروه کارگردانی: عادل معصومیان، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: علی نوابی، تولید: ایمان غیبی، دستیار تولید: محمد امین بازاری، پشتیبانی تولید نظامی: محمد ملکی، گروه تدارکات: فربد کیانی

فیلم ماه گرفتگی

فیلم ماه گرفتگی

فیلم ماه گرفتگی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده