نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

معرفی فیلم های جشنواره فجر: کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم یکی از فیلم‌های بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است که آن را معرفی خواهیم کرد.

کارگر ساده نیازمندیم جدیدترین فیلم منوچهر هادی است که پیش از این فیلم‌هایی چون «من سالوادور نیستم»، «قرنطینه»، «زندگی جای دیگریست» و «یکی میخواد باهات حرف بزنه» را در کارنامه دارد. این فیلم درام اجتماعی یکی از آثار حاضر در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است و منوچهر هادی تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده دارد. منوچهر هادی پیش از این نیز با فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه در سی و یکمین جشنواره فجر حضور داشت که این فیلم توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند.

منوچهر هادی اعلام کرده که ساخته جدیدش شباهت‌هایی زیادی به فیلم‌های پیشین وی مثل زندگی جای دیگریست و یکی می‌خواد باهات حرف بزنه دارد و در آن شاهد روبرو شدن قشر مرفه جامعه و طبقات پایین‌تر خواهیم بود. از بازیگران مطرح حاضر در این فیلم می‌توان به آتیلا پسیانی، سحر قریشی و یکتا ناصر اشاره کرد. یکتا ناصر پیش از این هم سابقه همکاری با منوچهر هادی را داشته و همان‌طور که اشاره کردیم به واسطه بازی در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه این کارگردان جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را نیز در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

منوچهر هادی چندی پیش اعلام کرد که کارگر ساده نیازمندیم برای اینکه پروانه نمایش بگیرد، چند اصلاحیه کوچک داشته است. همچنین عوامل سازنده فیلم در توضیح داستان آن گفته‌اند:

سه کارگر دنبال کارند. دنبال جایی یا کسی که به کارگر ساده نیازمند باشد. نه هر کارگری... کارگر ساده!

شما در ادامه می‌توانید تیزر این فیلم را تماشا کنید:

کارگردان و تهیه‌کننده: منوچهر هادی

بازيگران: آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی (با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و (با معرفی) روژین رحیمی طهرانی و همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی

سایر عوامل: نویسنده: پدرام کریمی. مجری طرح و سرمایه گذار: سیدابراهیم عامریان، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: رضا مهدی زاده، صدابردار: وحید دوزنده، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مدیر تولید: مجتبی متولی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: نیکتا ناصر، مدیر تدارکات: آرش صالحی

فیلم کارگر ساده نیازمندیم

فیلم کارگر ساده نیازمندیم

فیلم کارگر ساده نیازمندیم

فیلم کارگر ساده نیازمندیم


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده