نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

معرفی فیلم های جشنواره فجر: شماره ۱۷ سهیلا

فیلم شماره ۱۷ سهیلا دومین اثر محمود غفاری است که با بازی بابک حمیدیان و زهرا داوودنژاد در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است.

در میان فیلم‌هایی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده‌اند، فیلم شماره ۱۷ سهیلا به دلیل داستان نسبتاً حساسش مورد توجه قرار گرفته است. این فیلم که دومین ساخته‌ی محمود غفاری به شمار می‌رود، روایت‌کننده‌ی داستان دختر میانسالی است که زمان ازدواج او به تأخیر افتاده و با توجه مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریع‌تر ازدواج کند و بچه‌دار شود.

بابک حمیدیان و زهرا داوودنژاد از بازیگران اصلی شماره ۱۷ سهیلا هستند. داوودنژاد بعد از سال‌ها به پرده‌ی سینما بازگشته و حمیدیان که بازیگر بسیار پرکاری محسوب می‌شود، امسال در فیلم‌های خرگیوش، کاناپه، قاتل اهلی و هیات نیز ایفای نقش کرده است. فیلم کاناپه به خاطر نامناسب بودن پوشش بازیگران زن این فیلم به جشنواره راه پیدا نکرد و فیلم کمدی خرگیوش هم با بازی سیامک انصاری بدون شرکت در جشنواره، برای اکران عمومی آماده می‌شود.

خلاصه داستان: «شماره ۱۷ سهیلا» روایت‌کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه‌دار شود.

کارگردان: محمود غفاری

تهیه کننده: سید امیر سیدزاده

بازیگران: زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی و مهرداد صدیقیان

سایر عوامل: سرمایه گذاران: سید محمد سیدزاده و محمود غفاری / مدیرتولید: محمد سیدزاده / مجری طرح: مهدی پور موسی / صدابرداران: مهدی ابراهیم زاده و حمید محمودی / عکاس: رویا حسینی / مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی / گروه فیلم‌برداری: مجتبی شادرو، حمید فصاحتی و محمود خراسانی / مدیر صحنه: مهدی سلیمی / دستیار کارگردان: مهناز جارچی

فیلم شماره 17 سهیلا

فیلم شماره 17 سهیلا

فیلم شماره 17 سهیلا


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده