نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

بازیگر سریال The Wire به جمع بازیگران فیلم Tomb Raider پیوست

دومینیک وست به جمع بازیگران بازسازی فیلم Tomb Raider اضافه شد و قرار است نقش پدر لارا کرافت را بازی کند.

فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار توم ریدر (Tomb Raider) هفته گذشته رسما آغاز شد، حال طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، بازیگر جدیدی به این فیلم اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، دومینیک وست، بازیگر سریال‌هایی چون وایر (The Wire) و The Affair، به جمع بازیگران فیلم Tomb Raider اضافه شده و قرار است نقش ریچارد کرافت، پدر لارا کرافت را در این فیلم بازی کند. آلیشیا ویکاندر قرار است نقش لارا کرافت را در فیلم Tomb Raider بازی کند. ویکاندر برای بازی در فیلم دختر دانمارکی (Danish Girl) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در مراسم اسکار سال ۲۰۱۶، دریافت کرده است.

جان ویت عهده دار نقش ارباب ریچارد کرافت در دو فیلم لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) محصول سال ۲۰۰۱ و لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات (Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life) محصول سال ۲۰۰۳، بوده است. آنجلینا جولی نیز در نقش لارا کرافت در این دو فیلم به ایفای نقش پرداخته است. این دو فیلم در مجموع ۴۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. ویکاندر و وست در فیلم عهد جوانی (Testament of Youth) محصول سال ۲۰۱۴، هم بازی بوده‌اند و در این فیلم هم در نقش یک پدر و دختر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Dominic West in the wire

همچنین چندی پیش والتون گوگینس، بازیگر فیلم‌هایی چون جنگوی از بند رسته (Django Unchained) و هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eightبه عنوان بازیگر نقش منفی و شرور اصلی فیلم Tomb Raider معرفی شددنیل وو، بازیگر سریال سرزمین‌های بد (Into the Badlandsو فیلم وارکرفت (Warcraft)، دیگر بازیگری است که حضورش در این فیلم تایید شده است. گفته می‌شود که او قرار است نقش کاپیتان کشتی را بازی کند که به لارا کرافت در جستجو و یافتن پدرش کمک خواهد کرد.  در ماه مارس امسال، روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، بازی Tomb Raider را تحسین کرد و گفت سعی خواهد کرد در فیلم کار مشابهی را انجام دهد و اضافه کرد می‌خواهد کرافت را به عنوان یک انسان واقعی به تصویر بکشد:

ما می‌خواهیم لارا را طوری به تصویر بکشیم که بیننده احساس کند او یک انسان واقعی است. ما قصد داریم کاری کنیم که بینندگان با شخصیت لارا همذات پنداری کنند. من امیدوارم که بتوانم مقداری از احساسات نروژی خودم را به این مجموعه وارد کنم.

فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز ۳ (Sherlock Holmes 3) و افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens)، است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده