نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

فیلمنامه فیلم The Flash بازنویسی می شود

کمپانی برادران وارنر با استخدام نویسنده جدید، دستور بازنویسی کامل فیلمنامه فیلم The Flash را صادر کرد.

فیلم فلش (The Flash) طی ماه‌های اخیر دو کارگردان خود را از دست داده است و در حال حاضر کارگردانی ندارد. حال طبق خبرهای منتشر شده، فیلمنامه این فیلم قرار است به طور کامل بازنویسی شود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته است که فیلمنامه فیلم The Flash کاملا بازنویسی شود و این فیلم با یک فیلمنامه جدید تولید و منتشر شود، همچنین این کمپانی به جستجو برای یافتن و انتخاب کارگردان سوم و جدید فیلم The Flash نیز ادامه خواهد داد.

ورایتی اضافه می‌کند که جوبی هارولد فیلمنامه نویس جدید فیلم The Flash خواهد بود. هارولد کار نوشتن فیلمنامه فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword) را نیز بر عهده داشته که قرار است توسط کمپانی برادران وارنر طی سال جاری میلادی منتشر شود. این استودیو تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی در ارتباط با این خبر نداشته است. در اواسط ماه آبان، ریک فامویوا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر کارگردان فیلم The Flash نیست و از این پروژه جدا شده است. طبق گفته هالیوود ریپورتر، فامویوا در نظر داشته که لحن و فضای فیلم جدی و تاریک باشد، اما با مقاومت و مخالفت قابل توجه از سوی استودیو روبرو شده است.

The Flash in Justice League

فامویوا در ماه تیر جانشین سث گراهام-اسمیث شد که به علت اختلاف عقیده با برادران وارنر و دی‌سی در اردیبهشت امسال از فیلم The Flash جدا شده بود. پیش از این قرار بود فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود، اما چندی پیش برادران وارنر فیلم توم ریدر (Tomb Raider) را جانشین فیلم The Flash کرد و تاکنون تاریخ جدیدی برای اکران این فیلم در نظر گرفته نشده است. با این حال، طی ‌ماه‌های اخیر کیرسی کلمنز برای بازی در نقش آیریس وست و بیلی کروداپ برای بازی در نقش هنری آلن، به جمع بازیگران فیلم The Flash اضافه شده‌اند.

ازرا میلر، بازیگر نقش بری آلن / فلش، نیز از جدایی فامویوا ابراز ناراحتی کرد. با این حال، او امیدوار است که برادران وارنر کارگردان مناسبی را برای فیلم The Flash استخدام کند. میلر حضور کوتاهی در دو فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و جوخه انتحار (Suicide Squad) داشته و قرار است حضور پر رنگی را در فیلم مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League) داشته باشد. این فیلم به کارگردانی زک اسنایدر، قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، کیران هایندز، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده