نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹

انتشار پوستر جدید فیلم Logan

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا پوستر جدیدی و زیبایی از فیلم مورد انتظار Logan منتشر کرده است.

اواخر ماه دی، کمپانی فاکس دومین تریلر فیلم لوگان (Logan) را منتشر کرد که در این تریلر بیشتر با شخصیت لورا کین/ X-23 آشنا می‌شویم. حال این کمپانی پوستر جدیدی از فیلم Logan منتشر کرده است. تمرکز این پوستر بر روی شخصیت لوگان است که به نظر می‌رسد بسیار خسته، عصبانی و ناراحت است. این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان/ ولورین خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

Logan New Poster

علاوه بر جکمن،  پاتریک استوارت، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دافنه کین نیز قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کند. کارگردانی فیلم Logan بر عهده جیمز منگولد بوده و دیوید جیمز کلی نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. جکمن در مصاحبه اخیر خود گفته است که اتفاقات فیلم Logan در دنیای سینمایی مردان ایکس (X-Men) جریان ندارد.

علاوه بر این، منگولد تایید کرده است که شخصیت ابرشرور آقای شوم (Mister Sinister) در فیلم مورد انتظار Logan حضور ندارد. پیش از این برایان سینگر، کارگردان فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse)، تایید کرده بود که این شخصیت ممکن است در فیلم Logan حضور داشته باشد. هفته گذشته فیلم Logan رسما توانست درجه سنی بزرگسال را از انجمن سینمایی آمریکا دریافت کند. منگولد گفته است که این فیلم دارای خشونت بی‌رحمانه و خونین بسیار زیادی است. فیلم Logan، نخستین فیلم مجموعه ولورین (Wolverine) است که با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر خواهد شد. این در حالی است که دو فیلم اول این مجموعه با درجه سنی PG-13 ساخته و منتشر شده‌اند.

فیلم Logan قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده