نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

برایان سینگر کارگردانی قسمت آزمایشی سریال X-Men را بر عهده گرفت

بخش تلویزیونی فاکس اعلام کرد که برایان سینگر کارگردانی قسمت آزمایشی سریال X-Men را بر عهده دارد.

انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد حضور میتونت‌های بیشتری در سریال‌های تلویزیونی باشیم، چرا که بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم به طور رسمی دستور ساخت قسمت آزمایشی سریال تلویزیونی مردان ایکس (X-Men) به کارگردانی برایان سینگر، کارگردان فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse)، را داده است. کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی این سریال نیز بر عهده مت نیکس خواهد بود. نیکس علاوه بر نوشتن فیلمنامه این سریال، در نقش سازنده و تهیه کننده نیز در سریال بدون عنوان X-Men حضور دارد. طبق گفته ورایتی، این سریال داستان پدر و مادر یک میوتنت را روایت خواهد کرد. آن‌ها پس از اینکه متوجه می‌شوند تحت تعقیب دولت هستند و دولت در نظر دارد کودک آن‌ها را دستگیر و به جای نامشخصی تبعید کنند، به یک گروه مقاومت زیر زمینی که از میتونت‌ها تشکیل شده، ملحق می‌شوند.

نیکس پیش از این در مصاحبه با IGN تایید کرده بود که این سریال با دنیای سینمایی X-Men ارتباط خواهد داشت و حتی ممکن است شاهد حضور برخی از شخصیت‌های مهم مجموعه X-Men در این سریال باشیم. با این حال، هنوز عنوانی رسمی برای این سریال اعلام نشده است. همچنین تاکنون حضور هیچ بازیگری در این سریال تایید نشده و مشخص نیست شاهد چه شخصیت‌هایی از دنیای X-Men در این سریال خواهیم بود. سینگر و نیکس به عنوان تهیه کننده اجرایی، به همراه جف لوب، سایمون کینبرگ، لورن شولر دانر و جیم کوری به عنوان تهیه کننده، در سریال X-Men حضور دارند.

سریال بدون عنوان X-Men پس از سریال لژیون (Legion)، دومین سریالی است که با همکاری مشترک بخش تلویزیونی مارول و فاکس قرن بیستم قرار است تولید و پخش شود. سریال Legion در هشت قسمت توسط نوآ هاولی، سازنده سریال فارگو (Fargo تولید و ساخته شده است و پخش آن از تاریخ چهارشنبه ۸ فوریه ۲۰۱۷ (۲۰ بهمن ۱۳۹۵) از شبکه FX آغاز خواهد شددن استیونز، راشل کلر،جین اسمارت، آبری پلازا، کیتی اسلتون، براد من و همیش لینکلیتر از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده