نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۵

تیزر فیلم نگار جدیدترین ساخته رامبد جوان منتشر شد

تیزر جدید و متفاوت فیلم نگار به کارگردانی رامبد جوان که در جشنواره فیلم فجر حضور دارد منتشر شد.

رامبد جوان با فیلم نگار در بخش هنر و تجربه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و به تازگی تیزر این فیلم منتشر شده است. جوان این فیلم را اثری متفاوت می‌داند که نوع روایت آن در سینمای ایران قبلاً سابقه نداشته است. این فیلم در سکوت خبری ساخته شده و رامبد جوان تاکید داشت اخبار تازه‌ترین ساخته‌اش به رسانه‌ها درز پیدا نکند.

نگار سومین فیلم رامبد جوان در مقام کارگردان است و بر خلاف دو فیلم قبلی، در آن نقش آفرینی کرده است. در خلاصه‌ی داستان فیلم آمده است: «ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم. اما این به ما کمکی نمی‌کنه» رامبد جوان در مورد فیلم نگار می‌گوید:

این فیلم برای من بسیار مهم و هیجان انگیز است و فکر می‌کنم که نوع روایت آن در سینمای ایران قبلا سابقه نداشته است. چیزی که درباره این فیلم می‌شود گفت مربوط به ژانر معمایی و جنایی آن است. در عین حالی که پیام‌های مهمی را به مخاطب منتقل می‌کند.

نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، علیرضا شجاع نوری و اشکان خطیبی از بازیگران فیلم نگار هستند. اولین اکران عمومی فیلم نگار که رامبد جوان آن را یک تریلر روان‌شناختی و جنایی توصیف کرده، در جشنواره فجر خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده