نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸

رضا رشیدپور مجری تلویزیون در برنامه زنده حالا خورشید بیهوش شد (بروزرسانی)

دقایقی پیش رضا رشیدپور هنگام پخش زنده برنامه «حالا خورشید» از شبکه سه سیما از هوش رفت.

رضا رشیدپور صبح امروز، چهارشنبه ششم بهمن در حین اجرای زنده در برنامه حالا خورشید بیهوش شد و بر زمین افتاد. پخش این برنامه بعد از این اتفاق قطع شد و شبکه‌ی سه برنامه‌ی دیگری روی آنتن برد. ناظر شبکه سه سیما در این مورد گفت:

مسئله مهمی نیست و خدا را شکر حال آقای رشیدپور خوب است. مجری برنامه حالا خورشید به دلیل سرماخوردگی کمی بی‌حال شدند که الان حال‌شان بهتر شده است. تا دقایقی دیگر برنامه حالا خورشید دوباره پخش می‌شود و پرویز نشاط (مجری دیگر برنامه) روی آنتن می‌رود.

دلیل این اتفاق افت فشار رضا رشیدپور بوده و الان حال این مجری معروف تلویزیون مساعد است. پرویز نشاط با حضور در برنامه حالا خورشید درباره‌ی وضع کنونی رشیدپور گفت:

آقای رشیدپور دو هفته‌ای است که کسالت مختصری دارد و به خاطر رسالت و مسئولیتی که در برنامه دارد، نمی‌توانست در برنامه حضور داشته باشید. امروز به دلیل افت فشار حال‌شان کمی بد شد و در حال حاضر به بیمارستان منتقل شده و آخرین خبری که هم‌اکنون از بیمارستان داریم این است که حالش بهتر شده و فقط می‌خواهم برای سلامتی‌اش دعا کنید.

رضا رشیدپور مجری، تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان متولد ۱۳۵۴ در تهران است. او بیش از بیست سال است که در سینما و تلویزیون فعال است و میزبانی برنامه‌ی متعدد تلویزیونی و اینترنتی را برعهده داشته است. رشیدپور مجری برنامه‌های جنجالی نیز در صدا و سیما بوده که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شده‌اند. رضا رشیدپور از سال ۸۷ با برنامه‌ی «مثلث شیشه‌ای» که از شبکه‌ی تهران پخش می‌شد در تلویزیون شروع به کار کرد که آن برنامه به دلایلی متوقف شد. او به مدت ۵ سال ممنوع‌التصویر بود و از سال ۹۳ دوباره رسماً وارد صدا و سیما شد.

او سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سینما و سریال‌های تلویزیونی را نیز دارد و در فیلم‌هایی چون، بی‌پولی، سوپراستار و قاتل اهلی بازی کرده و در سریال مرد هزار چهره مهران مدیری نیز ایفای نقش کرده است.

بروزرسانی:

رضا رشیدپور دقایقی پیش پس از انتقال به بیمارستان در گفتگوی تلفنی با شبکه‌ی خبر سیما گفت:

هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری هستم و پزشکان در حال بررسی وضع جسمانی من هستند و گفتند که حمله عصبی بر روی قلبم تأثير گذاشته است. اکنون مشغول آزمايش های اکو و سی‌تی اسکن هستم. صبح امروز اوضاع مساعدی از لحاظ جسمانی نداشتم و در برنامه زنده حالم بد شد، در يک ساعت گذشته تاکنون بسياری از مردم جويای احوال من بودند و من شرمنده مردم هستم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده