نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

فیلمبرداری فیلم Tomb Raider آغاز شد

برادران وارنر تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار Tomb Raider رسما آغاز شده است.

روآر یوتاگ، کارگردان فیلم توم ریدر (Tomb Raider)، با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود، از آغاز فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داد. پیش از این اعلام شده بود که فیلمبرداری و تولید فیلم Tomb Raider از ماه ژانویه ۲۰۱۷ در بریتانیا و آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Production Officially Begins on the New Tomb Raider Movie

آلیشیا ویکاندر قرار است در نقش لارا کرافت جدید سینما، در فیلم Tomb Raider حضور داشته باشد. ویکاندر برای بازی در فیلم دختر دانمارکی (Danish Girl) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در مراسم اسکار سال ۲۰۱۶، دریافت کرده است. همچنین چندی پیش والتون گوگینس، بازیگر فیلم‌هایی چون جنگوی از بند رسته (Django Unchained) و هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eightبه عنوان بازیگر نقش منفی و شرور اصلی فیلم Tomb Raider معرفی شددنیل وو، بازیگر سریال سرزمین‌های بد (Into the Badlandsو فیلم وارکرفت (Warcraft)، دیگر بازیگری است که حضورش در این فیلم تایید شده است. گفته می‌شود که او قرار است نقش کاپیتان کشتی را بازی کند که به لارا کرافت در جستجو و یافتن پدرش کمک خواهد کرد.

کارگردانی فیلم Tomb Raider بر عهده روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز ۳ (Sherlock Holmes 3) و افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens)، است. فیلم Tomb Raider براساس یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود که اولین نسخه این بازی در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. نسخه ریبوت بازی Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تاکنون بیش از ۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. بازی Rise of the Tomb Raider، آخرین نسخه این مجموعه است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) محصول سال ۲۰۰۱ و لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات (Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life) محصول سال ۲۰۰۳، دو فیلم قبلی مجموعه Tomb Raider بودند که در هر دو فیلم آنجلینا جولی، در نقش لارا کرافت بازی کرده است. این دو فیلم در مجموع ۴۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده