نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War رسما آغاز شد

برادران روسو اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار Avengers: Infinity War رسما آغاز شده است.

از روز دوشنبه فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. جو و آنتونی روسو، کارگردانان این فیلم، با انتشار پیامی در صفحه‌های شخصی خود در شبکه‌های مجازی مختلف، این خبر را رسما تایید کردند. این دو همچنین تصویری از وسایل نقلیه پارک شده در اطراف محل فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War را به اشتراک گذاشته‌اند. به نظر می‌رسد فیلمبرداری این فیلم تحت تدابیر شدید امنیتی انجام خواهد شد و مارول سعی می‌کند اطلاعات بسیار کمی از فیلمبرداری و تولید این فیلم به بیرون درز کند.

Production Begins on Avengers: Infinity War

در فیلم Avengers: Infinity War شاهد حضور تعداد بسیاری از بازیگران و اعضای دو گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و انتقام جویان (Avengers) خواهیم بود. انتظار می‌رود هزینه تولید و ساخت این فیلم بسیار بالاتر از حد معمول باشد. با این حال، مارول تاکنون لیستی رسمی از بازیگران و شخصیت‌های حاضر در این فیلم منتشر نکرده است. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در تابستان امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. در خبری دیگر، لوئیس د'اسپوزیتو، نایب رئیس مارول استودیو، تصویر جدیدی در توییتر شخصی خود به اشتراک گذاشته است. او در این توییت، به آغاز تولید و فیلمبرداری فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) و Avengers: Infinity War اشاره کرد و تصویری از یک صندلی مخصوص تیم سازنده Black Panther به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد لوگو رسمی این فیلم تغییر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

New Black Panther Logo Debuts

کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول است. چادویک بوزمن، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اندی سرکیس نیز احتمالا برای بازی در نقش شرور و منفی یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) باز خواهد گشت. او نخستین بار در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) معرفی شده بود.

فیلم Black Panther نیز برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده