// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازیگر Warcraft به فیلم سینمایی Tomb Raider پیوست

بر‌طبق گزارشات منتشر شده یکی از بازیگران فیلم سینمایی Warcraft به پروژه سینمایی جدید توم ریدر (Tomb Raider) اضافه شده است.

ورایتی در جدید‌ترین گزارش خود در زمینه اخبار سینما و تلویزیون اعلام کرده است که کمپانی برادران وارنر، دنیل وو را به منظور ایفای نقش «لو رن» که به عنوان یک ناخدای کشتی به لارا کرافت در فیلم Tomb Raider در جهت پیدا کردن پدرش یاری می‌رساند، به خدمت گرفته است.

دنبال‌کنندگان حوزه سینما، به‌خصوص علاقه‌مندان به فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی بدون شک با دنیل وو آشنا هستند، زیرا که او پیش از این در فیلم سینمایی وارکرفت (Warcraft) ایفای نقش «گولدان» را بر‌عهده داشته است. همچنین وی در سال ۲۰۱۵ در سریال تلویزیونی Into the Badlands محصول شبکه ای‌ام‌سی (AMC) به عنوان بازیگر و سال گذشته در سریال Skylanders Academy، محصول مشترک اکتیویژن بلیزارد و نت‌فلکیس به عنوان صدا‌پیشه حضور داشته است.

Into The Badlands

دنیل وو تنها بازیگری نیست که اخیرا به جدیدترین فیلم Tomb Raider اضافه شده است. مدتی پیش اعلام شد که والتون گوگینس بازیگر فیلم‌های The Hateful Eight و Django Unchained و سریال تلویزیونی Sons of Anarchy به عنوان ایفا‌گر نقش منفی و شرور به جمع هنر‌مندان فیلم مذکور پیوسته است. به اعتقاد وی این شخصیت یک نقش منفی تک‌بعدی نبوده و دلایل حقیقی پشت تبدیل شدن او به آنتا‌گونیست فیلم وجود دارد.

آلیسیا ویکاندر، از بازیگران با‌استعداد هالیوود و برنده بیش از ۳۰ جایزه از جمله اسکار بهترین بازیگر مکمل به‌واسطه فیلم The Danish Girl، ایفای نقش لارا کرافت را بر‌عهده دارد. همچنین روآر یوتاگ، کارگردان فیلم‌سینمایی The Wave،  به عنوان سکان‌دار در فیلم ریبوت Tomb Raider که در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران خواهد شد، حضور دارد.

تا‌کنون بازی جدیدی از سری Tomb Raider معرفی نشده است. اما عرضه دنباله‌ای بر بازی Rise of the Tomb Raider چندان دور از انتظار نیست، زیرا که فیل راجرز، مدیر‌عامل اسکوئر انیکس آمریکا در نمایشگاه گیمز‌کام سال ۲۰۱۵ اعلام کرده بود که ریبوت این سری یک سه‌گانه خواهد بود. علاوه بر این تصویری در فضایی مجازی منتشر شده بود که نام Shadow of the Tomb Raider در آن قابل مشاهده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده