نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

برادران کوئن سریال وسترن جدیدی برای تلویزیون می‌سازند

به گزارش وب‌سایت ورایتی، برادران کوئن در حال ساخت سریال وسترن جدیدی به نام The Ballad of Buster Scruggs هستند.

برادران کارگردان، جوئل و اتان کوئن، برنده اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای فیلم جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men) در سال ۲۰۰۷، و سازنده فیلم‌های مهم دیگری همچون لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski)، ای برادر کجایی؟ (O Brother Where Art Thou) و درود بر سزار (Hail Caesar)، برای اجرای پروژه بعدی خود، نگاه‌شان را به مدیوم تلویزیون معطوف کرده‌اند.

به گزارش وب‌سایت ورایتی، این دو برادر در حال ساخت وسترن جدیدی به نام The Ballad of Buster Scruggs هستند. این سریال که قرار است مجموعه‌ای کوتاه باشد تنها شش قسمت خواهد داشت. جوئل و اتان کوئن خود سناریو این سریال را نوشته‌اند و آن را کارگردانی نیز خواهند کرد.

برخی منابع آگاه به وب‌سایت ورایتی گفته‌اند که استودیو «آناپورنا تلویژن»، کمپانی تولیدکننده این سریال، به دنبال روایت این داستان به هر طریق ممکن، چه از طریق تلویزیون یا چه از طریق سینما است. هر چند هنوز هیچ جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرده است.

اگر چه داستان این سریال در لفافه نگه داشته شده اما طبق گزارش وب‌سایت ورایتی، داستان کلی این مجموعه از شش روایت جدا از هم تشکیل شده است. هنوز هیچ صحبتی از زمان و مکان پخش این سریال به میان نیامده است.

البته سریال The Ballad of Buster Scruggs نخستین تجربه وسترن برادران کوئن نخواهد بود، چرا که آن‌ها فیلم‌هایی همچون جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men) و شجاعت واقعی (True Grit) را نیز در کارنامه دارند. 

مجموعه تلویزیونی فارگو (Fargo) ساخت شبکه FX نیز بر اساس فیلمی به همین نام ساخته برادران کوئن تولید شده است، اما سریال The Ballad of Buster Scruggs نخستین پروژه‌ای است که آن‌ها خودشان برای تلویزیون ساخته‌اند.

نظر شما درباره نخستین تجربه تلویزیونی برادران کوئن چیست؟ آیا آن‌ها می‌توانند موفقیت‌های پرشمار خود در عرصه سینما را در مدیوم تلویزیون نیز تکرار کنند؟


منبع Variety GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده