نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سرنوشت یکی از شخصیت‌های فصل اول سریال Stranger Things مشخص شد

سرنوشت یکی از شخصیت‌های سریال محبوب چیزهای عجیب (Stranger Things) مشخص و تایید شد.

ادامه این مطلب داستان فصل اول سریال Stranger Things را فاش می‌کند.

بامداد روز دوشنبه در جریان جوایز گلدن گلوب 2017 فیلم لا لا لند (La La Land) موفق شد هفت جایزه دریافت کند. در مراسم گلدن گلوب امسال، بازیگران اصلی سریال Stranger Things نیز حضور داشتند که در مصاحبه‌ای سرنوشت یکی از شخصیت‌های مهم و تاثیر گذار فصل اول را مشخص و اعلام کردند. ملی بابی براون، بازیگر نقش ایلون به همراه گاتن ماتارازو، نوآ اشنپ، کیلب مک‌لاگلین و فین ولفهارد، ستارگان سریال Stranger Things، در مصاحبه‌ای در مورد سرنوشت شخصیت بارب صحبت کردند و آن‌ها گفتند که بارب همچنان زنده است.

شخصیت بارب با بازی شانون پرسر، در فصل اول سریال Stranger Things در حالی که در کنار استخر حضور داشت، توسط موجود دموگورگان شکار شد و به قتل رسید و ما جسد او را در لحظات کوتاهی مشاهده کردیم، اما پس از آن دیگر جسد یا قبر او را مشاهده نکردیم. با این حال، بابی براون به اینترتیمنت ویکلی گفت که آن‌ها در ابتدای مراسم شوخی کرده‌اند و بارب همچنان زنده نیست. او گفت:

نه! او زنده نیست و مرده است.

Stranger Things Barb

در تابستان امسال، مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things، نیز در مورد سرنوشت شخصیت بارب صحبت کرده بودند. آن‌ها در این مصاحبه گفتند که بارب قطعا مرده است و عدالت برای همه شخصیت‌ها وجود ندارد، آن‌ها در ادامه اضافه کردند که بارب بدون هیچ توضیحی از سریال خارج شده است. برادران دافر در ادامه توضیح دادند:

مردم بسیار ناامید هستند و این قابل درک است. مردم این شهر به نظر می‌رسد که دیگر بارب را نخواهند دید. این چیزی است که اینجا واقعا اتفاق افتاده و ما بدون شک دیگر او را در سریال نخواهیم دید.

فصل دوم سریال Stranger Things در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ از شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند. اخیرا تصاویر و ویدیویی از نحوه ساخت و خلق موجود دموگورگان در فصل اول این سریال نیز منتشر شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده