نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

بن افلک کارگردان فیلم مستقل بتمن خواهد بود

بن افلک در مصاحبه جدید خود تایید کرد که او همچنان کارگردانی فیلم بتمن (The Batman) را بر عهده خواهد داشت.

بن افلک در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که او همچنان کارگردانی فیلم مستقل بتمن را بر عهده دارد و همچنان در حال کار بر روی فیلمنامه این فیلم است. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده فیلمبرداری و تولید این فیلم عقب افتاده است و حتی این احتمال وجود دارد که افلک دیگری کارگردانی این فیلم را بر عهده نداشته باشد. اما با توجه به صحبت‌های اخیر افلک، او همچنان به عنوان کارگردان در این پروژه حضور دارد. افلک شب گذشته برای اکران فیلم جدیدش به نام تا شب زنده بمان (Live by Night)، مهمان برنامه جیمی کیمل لایو! (!Jimmy Kimmel Live) بود. افلک در این رابطه گفت:

من هنوز قصد دارم که فیلم بعدی بتمن را کارگردانی کنم. ما در حال کار بر روی آن هستیم. این واقعا برای من مایوس کننده است چرا که مثلا من یک و نیم سال بر روی فیلم Live by Night کار کردم، فیلمنامه این فیلم را نوشتم و آن را تولید و منتشر کردم و من واقعا سخت کار کردم، اما کسی به من نگفت پس فیلم Live by Night کجاست؟ اما در مورد بتمن، من دیگر حفظ شده‌ام. همه به من می‌گویند پس فیلم بتمن کجاست و من هم می‌گویم که دارم روی آن کار می‌کنم.

با این حال، طبق شایعه‌ای که اخیرا توسط وب‌سایت Batman-On-Film منتشر شده و هنوز تایید یا تکذیب نشده است، فیلمبرداری و تولید این فیلم با عنوان احتمالی The Batman، دیگر در بهار ۲۰۱۷ آغاز نخواهد شد. این در حالی است که افلک در مصاحبه‌ی اخیر خود گفته بود که اگر شرایط فراهم نباشد فیلم The Batman را کارگردانی نخواهد کرد. او گفت:

ایده خوبی را در اختیار داریم. اما هنوز چیزی برای ساختن آماده نیست و فیلمنامه‌ای نیز وجود ندارد. اگر هر چیزی که من می‌خواهم محیا نشود این فیلم را نخواهم ساخت.

Batman in Batman V Superman: Dawn of Justice (Batcave)

با این حال، طبق شایعات و خبرهایی تایید نشده، فیلم The Batman احتمالا در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. افلک همچنین در برنامه جیمی کیمل در مورد تصویر جدیدی که از فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر شده نیز صحبت کرد. او در این تصویر در کنار زن شگفت‌انگیز، سایبورگ، فلش و آکوامن قرار گرفته است. کیمل از او در مورد ظاهر عضلانی بتمن سوال کرد، افلک در جواب به شوخی گفت:

این تصویر نشان می‌دهد که من بدن خیلی خوبی درست کرده‌ام!

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده