نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Doctor Strange اعلام شد

تاریخ انتشار نسخه بلوری و خانگی فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) مشخص شد.

سال ۲۰۱۶ با یک رکورد شکنی توسط کمپانی دیزنی به پایان رسید که دنیای سینمایی مارول نقش مهمی در آن ایفا کرده است. مارول استودیو در طی سال ۲۰۱۶ دو فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و Doctor Strange را منتشر کرد که این دو فیلم با تحسین منتقدان و استقبال گسترده تماشاگران روبرو شده‌اند. فیلم Doctor Strange موفق به فروشی معادل ۶۵۷.۸ میلیون دلار در سراسر جهان شده که سهم آمریکای شمالی از این فروش ۲۳۰.۳ میلیون دلار است. همچنین این فیلم در بین ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۶ نیز دیده می‌شود که در رتبه دهم این لیست قرار دارد. 

حال طرفداران در انتظار انتشار نسخه خانگی فیلم Doctor Strange هستند. مارول استودیو در حال آماده شدن برای انتشار نسخه بلوری و خانگی این فیلم در اواسط ماه اسفند است. طبق اطلاعاتی که فروشگاه بست‌بای منتشر کرده، نسخه بلوری و خانگی فیلم Doctor Strange که چهاردهمین فیلم دنیای سینمایی مارول است، در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ (۱۰ اسفند امسال) منتشر خواهد شد. همچنین این فروشگاه پیش فروش این فیلم را نیز آغاز کرده است. همانطور که در نسخه‌های خانگی فیلم‌های پیشین مارول دیده بودیم، نسخه قاب آهنی این فیلم در انحصار فروشگاه بست‌بای خواهد بود. قیمت نسخه استاندارد و دو بعدی با قاب آهنی این فیلم ۲۹.۹۹ دلار و قیمت نسخه بلوری سه بعدی آن ۳۴.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. هرچند به نظر می‌رسد که نسخه بلوری فیلم Doctor Strange کمی گران است، اما بر روی تصویر روی جلد قاب فلزی یک چشم آگاموتو دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Doctor Strange 3D Blu-ray Steelbook

اطلاعات بیشتری از نسخه بلوری و خانگی فیلم Doctor Strange منتشر نشده و تاریخی برای انتشار نسخه دیجیتالی این فیلم نیز اعلام نشده است. با این حال، منطقی است که در نسخه بلوری شاهد تصاویر حذف شده فیلم، تصاویر پشت صحنه فیلمبرداری، Gag Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری) و مصاحبه با بازیگران و عوامل سازنده این فیلم نیز باشیم. نسخه بلوری و خانگی این فیلم در اروپا قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۷ (۱۸ اسفند) منتشر شود. با این وجود انتظار می‌رود که مارول نسخه‌های ویژه‌ای از فیلم Doctor Strange نیز منتشر کند. بندیکت کامبربچ، چویتل اجیوفور، مدس میکلسن، ریچل مک‌آدامز، بندیکت ونگ، مایکل استلبرگ، بنجامین برت و تیلدا سوئینتن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange حضور دارند.

فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶)، فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) برای اکران در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) و فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)، سه فیلمی هستند که در طی سال ۲۰۱۷ میلادی توسط مارول استودیو منتشر خواهند شد. دیزنی اخیرا تایید و اعلام کرده است که شخصیت دکتر استرنج در فیلم Thor: Ragnarok حضور خواهد داشت. پیش از این نیز تایید شده بود که این شخصیت در فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) نیز حضور خواهد داشت

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده