نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر جدید انیمیشن Cars 3 دوشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد

کمپانی دیزنی و پیکسار اعلام کردند که دومین تریلر انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) دوشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد.

انیمیشن بعدی استودیو پیکسار، Cars 3 نام دارد که قرار است تابستان ۲۰۱۷ به روی پرد‌ه‌های سینما برود. اوایل ماه آذر، این استودیو اولین تیزر تریلر این انیمیشن را منتشر کرد، طبق این تریلر کوتاه، به نظر می‌رسد این قسمت نسبت به دو قسمت گذشته کمی متفاوت خواهد بود. حال در حاشیه مسابقات حذفی فوتبال بین دانشگاه‌های آمریکا، دیزنی و پیکسار اعلام کردند که در بین دو نیمه مسابقه فوتبال بین دو دانشگاه آلاباما و کلمسون که در روز دوشنبه ۹ ژانویه (۲۰ دی) برگزار خواهد شد، تریلر جدید انیمیشن Cars 3 توسط شبکه ESPN منتشر خواهد شد. طبق خلاصه داستانی که پیکسار از این انیمیشن منتشر کرده، آمده است:

لایتنینگ مک کوئین افسانه‌ای توسط نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه‌ای غافلگیر شده است و به طور ناگهانی از ورزشی که دوست دارد، رانده می‌شود. او برای بازگشت دوباره به مسابقات و برنده شدن در آن، به کمک یک تکنسین علاقه‌مند و جوان به نام کروز رامیرز نیاز دارد و علاوه بر آن، او از اواخر دوران افسانه‌ای هادسون هورنت و اندکی از چرخش‌های غیر منتظره آن نیز الهام گرفته است. با این وجود، موضوع و مشکل این است که در آزمایش‌ها، #۹۵ (شماره مسابقه‌ای مک کوئین) هنوز نتوانسته است که روحیه قهرمانی برای حضور و اول شدن در بزرگترین مرحله جام پیستون را دوباره بدست بیاورد.

اوون ویلسون بار دیگر برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین در انیمیشن Cars 3 باز خواهد گشت. لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، دیگر بازیگرانی هستند که در این انیمیشن حضور دارند. با این وجود هنوز صداپیشه کروز معرفی و اعلام نشده است. کارگردانی انیمیشن Cars 3 بر عهده برایان فی است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار می‌کند. کوین رهر نیز به عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور خواهد داشت.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت. ماه گذشته پیکسار دو پوستر جدید از این انیمیشن منتشر کرده بود. کارگردانی انیمیشن ماشین‌ها (Cars) و ماشین‌ها ۲ (Cars 2) بر عهده جان لستر، رئیس استودیو پیکسار، بوده است. قسمت اول در سال ۲۰۰۶ به روی پرده رفت و موفق شد ۴۶۱.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. قسمت دوم در سال ۲۰۱۱ به روی پرده رفت و توانست ۵۵۹.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده