نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

فیلمبرداری صحنه‌های کری فیشر در فیلم Star Wars: Episode VIII به پایان رسیده است

فیلمبرداری صحنه‌هایی که کری فیشر در فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) حضور داشته است، به پایان رسیده است.

شب گذشته کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، در سن ۶۰ سالگی در گذشت و جامعه سینما را در غم و اندوه فرو برد. بدون شک این اتفاق شوک بزرگی برای مجموعه جنگ ستارگان خواهد بود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، فیلم Star Wars: Episode VIII، آخرین فیلمی است که کری فیشر در آن به ایفای نقش پرداخته است و به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. طبق گفته این وب‌سایت، فیلمبرداری صحنه‌هایی که کری فیشر در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است، در ماه جولای (تیر-مرداد) امسال به پایان رسیده و تکمیل شده است. فیلم Star Wars: Episode VIII قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران شود. این وب‌سایت در ادامه اضافه می‌کند که به همین دلیل، کمپانی والت دیزنی و لوکاس فیلم در نظر ندارند که تغییراتی در صحنه‌هایی که او در این فیلم حضور داشته است، ایجاد کنند و اشاره‌ای به مرگ فیشر تا فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) نخواهد شد.

طبق شایعات منتشر شده، کری فیشر حضور پر رنگ‌تری را در فیلم Star Wars: Episode VIII نسبت به فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) خواهد داشت و همچنین گفته می‌شود که قرار بود او نقش مهم و تعیین کننده‌تری را در قسمت نهم این مجموعه نیز داشته باشد. طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX از ماه آوریل ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد، حال گفته شده است که حداقل تا یک سال آینده تولید و فیلمبرداری این فیلم آغاز نخواهد شد. حال کالین ترورو، کارگردان فیلم Star Wars: Episode IX، حدود یک سال فرصت دارد تا با همکاری تیم نویسندگان تغییرات لازم را در فیلمنامه این فیلم ایجاد کنند. 

carrie fisher - mark hamil and in Harrison Ford star wars

در فیلم Star Wars: The Force Awakens شخصیت هان سولو با بازی هریسون فورد، توسط پسرش کایلو رن کشته شد. در صورتی که لوک اسکای‌واکر در قسمت هشتم زنده بماند، تنها شخصیت باقی‌مانده از سه شخصیت اصلی سه گانه اصلی جنگ ستارگان خواهد بود که در فیلم Star Wars: Episode IX حضور خواهد داشت. علاوه بر فیشر، دیزی ریدلی، مارک همیل، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، آدام درایور، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: Episode VIII حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده