نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

قسمت چهارم و پایانی The Expendables در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد

کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ (The Expendables 4) در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

ستارگان مجموعه فیلم‌های اکشن بی‌مصرف‌ها (The Expendables) برای انجام یک ماموریت دیگر باز خواهند گشت. طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، مراحل اولیه ساخت و توسعه قسمت چهارم مجموعه The Expendables، با بازی سیلوستر استالونه، مدتی است که آغاز شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، این فیلم، آخرین قسمت از مجموعه The Expendables خواهد بود و در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. تاکنون جزئیات و اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که استالونه علاوه بر بازی و حضور به عنوان تهیه کننده، کارگردانی این فیلم را همانند فیلم اول، نیز بر عهده داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود بازیگران اصلی این مجموعه از جمله آرنولد شوارزنگر، جیسون استاتم، دولف لاندگرن، جت لی، مل گیبسون، ژان کلود ون دم، تری کریوس و وسلی اسنایپس در فیلم The Expendables 4 نیز حضور داشته باشند.

قسمت اول مجموعه The Expendables در سال ۲۰۱۰ به روی پرده رفت و موفق شد ۳۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. دو قسمت بعدی این مجموعه نتوانستند موفقیت قسمت اول را تکرار کنند، با این حال، در گیشه عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. قسمت دوم در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت و موفق شد ۲۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، قسمت سوم نیز در سال ۲۰۱۴ اکران شد و موفق شد ۲۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی قسمت اول The Expendables بر عهده استالونه بود، اما کارگردانی قسمت دوم بر عهده سیمون وست و قسمت سوم بر عهده پاتریک هیوز بوده است.

در سال ۲۰۱۴، استالونه تصمیم گرفت که فیلم بی‌مصرف‌ها ۳ (The Expendables 3) با درجه سنی PG-13 بجای درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر شود و خود را بابت این تصمیم سرزنش کرد و از خود به صراحت انتقاد کرد. این فیلم با واکنش بسیار منفی منتقدان نیز روبرو شد. او در پاسخ به وب‌سایت کریو آنلاین در مورد این تصمیم اشتباه، گفت:

بله، کاملا به صراحت می‌گویم که این یک تصمیم اشتباه بوده است. من باور دارم که این یک اشتباه بسیار ترسناک بود که ما انجام داده‌ایم تا مخاطبان بیشتری را جذب فیلم کنیم. اما با انجام دادن این کار، خشونت فیلم بسیار کاهش یافت و این چیزی نبود که مخاطب انتظار داشت آن را در این قسمت تماشا کند. من کاملا مطمئن هستم که دیگر نمی‌خواهم این اتفاق رخ دهد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده