نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

تصاویر جدیدی از فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

مجله اینترمینتت ویکلی تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) منتشر کرد.

چند روز پیش کمپانی برادران وارنر نخستین تریلر فیلم Blade Runner 2049 را منتشر کرد، حال تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. مجله اینترمینتت ویکلی در شماره جدید خود تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که تمرکز آن بیشتر بر روی رایان گاسلینگ و هریسون فورد، ستارگان اصلی این فیلم، است. همچنین در این تصاویر برای اولین بار آنا د آرماس را در فیلم Blade Runner 2049 مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival) است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم فانوس سبز (Green Lantern)، است. ریدلی اسکات نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد. علاوه بر گاسلینگ، د آرماس و فورد، جرد لتو، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی و مکنزی دیویس دیگری بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین ویلنو تایید کرده است که این فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) اکران خواهد شد. او در مصاحبه با اسکرین دیلی در این رابطه گفت:

تهیه کنندگان فیلم همیشه در تلاش هستند که چیزهای جالبی را به من یادآوری کنند که یکی از این موارد جالب این است که این فیلم، گران قیمت‌ترین فیلم مستقل با درجه سنی بزرگسال است که تاکنون ساخته شده است.

ویلنو همچنین از برنامه سازندگان فیلم Blade Runner 2049 برای ساخت قسمت سوم از مجموعه بلید رانر (Blade Runner) خبر داد. با این حال، او گفت که هنوز ساخت این فیلم قطعی نیست و مشخص نیست که چه زمانی این فیلم ساخته خواهد شد. ویلنو همچنین در ادامه توضیح داد که بیشتر صحنه‌های فیلم در مکان‌های واقعی فیلمبرداری شده است. او در ادامه گفت:

من می‌توانم بگویم که تعداد صحنه‌هایی که از فیلم در صفحه سبز فیلمبرداری کردیم، انگشت شمار هستند. بخش زیادی از فیلم در مکان‌های واقعی فیلمبرداری شده‌اند و من و راجر دیکنز، فیلمبردار فیلم Blade Runner 2049، برای آن بسیار سخت تلاش کرده‌ایم. بازیگران فیلم من در تمام طول روز در صفحه سبز پیاده روی نکرده‌اند. CGI یک ابزار قوی برای پس زمینه و بخش‌های افزودنی فیلم است. اما آنچه که در اطراف بازیگران مشاهده می‌کنیم، تصاویر و مکان‌های واقعی هستند. من اگر به تماشای فیلمی بروم که اکثر آن با CGI ساخته شده باشد، قطعا از تماشای این فیلم منصرف می‌شوم و سالن سینما را ترک خواهم کرد.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. این فیلم پیش از این قرار بود در ژانویه ۲۰۱۸ به روی پرده برود، اما اکران آن سه ماه جلو افتاد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده