نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

تصویر جدیدی از فیلم Wonder Woman منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تصویر جدیدی را از فیلم مورد انتظار زن شگفت‌انگیز (Wonder Womanمنتشر کرد.

فیلم Wonder Woman بدون شک یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۷ میلادی است که در تابستان منتشر خواهد شد. به نقل از وب‌سایت تایم، کمپانی برادران وارنر تصویر جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است. در این تصویر پرنس دایانا / زن شگفت‌انگیز را سوار بر اسب در کنار نیروهای استیو ترور مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Wonder Woman new photo

کارگردانی فیلم Wonder Woman بر عهده پتی جنکینز است. گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دنی هوستون، دیوید تیولیس، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی، سعید تغماوی و لوسی دیویس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم، پس از فیلم‌هایی چون مرد پولادین (Man of Steel)، بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، چهارمین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی است و پس از آن فیلم مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League) در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman بر عهده جف جانز و آلن هینبرگ بوده است. زک اسنایدر، دبورا اسنایدر و چارلز راون به عنوان تهیه کننده به همراه جف جانز، استفان جونز، وسلی کالر، ربکا استیل راون و ریچارد ساکل به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور دارند. فیلم Wonder Woman داستان شاهزاده آماوزنی به نام پرنس دایانا را روایت می‌کند که در سرزمین خود در حال دیدن آموزش برای تبدیل شدن به یک جنگجوی شکست ناپذیر است. پس از آن که جنگنده خلبان آمریکایی به نام استیو ترور در سرزمین دایانا سقوط می‌کند، او از اتفاقات جنگ جهانی اول آگاه می‌شود و درخواست کمک ترور را قبول می‌کند تا همراه او به دنیای واقعی قدم بگذارد تا با کمک ترور جنگ جهانی را به پایان برساند. دایانا سرانجام برای اولین بار خانه خود را ترک می‌کند تا با سرنوشت خود روبرو شود.

فیلم Wonder Woman در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده