نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

تریلر فیلم The Fate of the Furious رکورد تعداد بازدید در یک روز را شکست

اولین تریلر فیلم مورد انتظار سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) توانسته است رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند.

سرانجام صبح دوشنبه این هفته، کمپانی یونیورسال نخستین تریلر فیلم The Fate of the Furious را منتشر کرد. حال اعلام شده است که این تریلر توانسته است رکورد تعداد بازدید و بیننده را در ۲۴ ساعت نخست انتشار خود، بشکند و به نام خود ثبت کند. اف گری گری، کارگردان فیلم تحسین شده فیلم Straight Outta Campton، این خبر را در وب‌سایت شخصی خود تایید و اعلام کرد که اولین تریلر هشتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین (Fast and Furious)، بیش از ۱۳۹ میلیون بار در ۲۴ ساعت نخست انتشارش، در سراسر جهان دیده شده است. این رکورد پیش از این متعلق به اولین تریلر فیلم لایو اکشن دیو و دلبر (Beauty and the Beast) بود که در نخستین روز انتشار خود ۱۲۷.۶ میلیون بار دیده شد. رتبه سوم نیز به فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) تعلق دارد.

با وجود آنکه فاصله تعداد بیننده نخستین تریلر فیلم Beauty and the Beast با سومین تریلر Star Wars: The Force Awakens در نخستین روز انتشار، زیاد نیست، اما در حال حاضر تریلری از نظر تعداد بیننده که بتوان آن را نخستین تریلر فیلم The Fate of the Furious مقایسه کرد، وجود ندارد. در تریلر نخستین مشاهده کردیم که شخصیت دومینیک تورتو با بازی وین دیزل، به خانواده خود پشت کرده است و در مقابل آن‌ها قرار گرفته است. او در این فیلم در حال همکاری و کمک به شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم با بازی شارلیز ترون، است. هرچند ممکن است تمام این کارها، نقش بازی کردن باشد.

نخستین تریلر فیلم The Fate of the Furious در رویدادی زنده در شهر نیویورک با حضور بازیگران و سازندگان این فیلم، منتشر شد. این فیلم در مکان‌های جدیدی از جمله کوبا و ایسلند فیلمبرداری شده است و در نخستین تریلر فیلم The Fate of the Furious نیز برخی از تصاویر فیلمبرداری شده در این مکان‌ها را مشاهده کردیم. علاوه بر دیزل و ترون، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، ترسی گیبسون، کریستوفر برایان بریجز، الستا پاتاکی، ناتالی امانوئل، لوکاس بلک، جیسون استاتهام، دواین جانسون، کرت راسل، کریستوفر هیویو، اسکات ایستوود و هلن میرن دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Fate of the Furious برای اکران در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده