نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

پاتریک ویلسون نقش شخصیت منفی Ocean Master را در فیلم Aquaman بازی خواهد کرد

برادران وارنر از اضافه شدن پاتریک ویلسون به فیلم Aquaman خبر داد، او قرار است نقش شخصیت شرور و منفی Ocean Master را در این فیلم بازی کند.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که پاتریک ویلسون، بازیگر فیلم‌هایی چون احضار (The Conjuring)، توطئه‌آمیز (Insidious) و نگهبانان (Watchmen) و سریال فارگو (Fargo)، به جمع بازیگران فیلم آکوامن (Aquaman) اضافه شده است. او قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اورم ماریوس ملقب به اوشن مستر (Ocean Master) را در این فیلم بازی کند. اورم برادر ناتنی شخصیت آرتور کوری / آکوامن است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، ویلسون قرار است نقش مقابل جیسون موموآ را در این فیلم بازی کند، موموآ نقش اکوامن را در این فیلم بر عهده دارد. علاوه بر ویلسون و موموآ، امبر هرد برای بازی در نقش ملکه مرا و ویلم دفو برای بازی در نقش نیودیس ولکو، دیگر بازیگرانی هستند که تا به امروز حضورشان در این فیلم تایید شده است.

Ocean Master

در کامیک، اورم رقیب اکوامن برای تاج و تخت آتلانتیس است. پدر اورم و آرتور، تام کوری است، اما هرکدام از یک مادر متفاوت متولد شده‌اند. اورم مصمم است که تاج و تخت را روزی می‌تواند تصاحب کند و برای رسیدن به اهدافش، او دزدان دریایی و تروریست‌ها را استخدام می‌کند. او دارای قدرت و توانایی‌های عارفانه و افسانه‌ای است و از این طریق می‌تواند  ترایدنت (نیزه سه شاخ) را کنترل و هدایت کند. کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان است. همچنین زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، راب کاون و پیتر سافران به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اما چندی پیش برادران وارنر اکران فیلم Aquaman  را تا ماه اکتبر همان سال، عقب انداخت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده