نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اکران انیمیشن How to Train Your Dragon 3 تا سال ۲۰۱۹ عقب افتاد

کمپانی یونیورسال اکران انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ (How to Train Your Dragon 3) را تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی عقب انداخت.

طرفداران مجموعه چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How To Train Your Dragon) باید کمی بیشتر برای انتشار و تماشای قسمت سوم این مجموعه صبر کنند. کمپانی یونیورسال به تازگی تقویم اکران فیلم‌های آینده خود را بروزرسانی کرده است که از جمله مهم‌ترین تغییرات آن می‌توان به عقب افتادن اکران فیلم How to Train Your Dragon 3 تا سال ۲۰۱۹ میلادی اشاره کرد. این انیمیشن قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) به روی پرده برود، پیش از این انیمیشن How to Train Your Dragon 3 قرار بود در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران شود.

علاوه بر این، یونیورسال از اکران انیمشین جدید استودیو دریم‌ورکز انیمیشن به نام اورست (Everest)، در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) خبر داد. مجموعه How to Train Your Dragon، یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سینمایی چند سال اخیر است و قسمت سوم آن یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های در دست ساخت است. هیکاپ با صداپیشگی جی باروچل، به همراه اژدهای صلح جو خود به نام بی‌دندون، در انیمیشن How to Train Your Dragon 3 باز خواهند گشت. هنوز اطلاعاتی از داستان این قسمت منتشر نشده است، با این حال، انتظار می‌رود آن‌ها با مشکل بزرگ‌تری در این قسمت روبرو شوند.

How to Train Your Dragon 2

دن دبلوا که کارگردانی دو قسمت اول این مجموعه را بر عهده داشته است، برای کارگردانی قسمت سوم نیز باز خواهد گشت. علاوه بر باروچل، کریستین ویگ، جونا هیل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، تی جی میلر، آمریکای فررا، جایمن هانسو، کریگ فرگوسن و کریستوفر مینتز-پلاسه دیگر بازیگرانی هستند که در این قسمت حضور خواهند داشت. در انیمیشن Everest، قرار است یک سفر شگفت انگیز ۳ هزار مایلی از خیابان‌های شانگهای چین تا قله اورست را شاهد باشیم. این گروه که اعضای آن را یک خانواده تشکیل می‌دهد، در طول ماجراجویی با یتی جوان آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با دوستی و اتحاد با این موجود جادویی، در یک سفر هیجان انگیز قله اورست را فتح کنند.

تیم جانسون، کارگردان انیمیشن‌هایی چون آن سوی پرچین (Over the Hedge) و خانه (Home)، کارگردانی انیمیشن Everest بر عهده خواهد داشت و تاد ویلدرمن به عنوان دستیار کارگردان در ساخت این انیمیشن به جانسون کمک خواهد کرد. کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن Everest بر عهده ویلیام دیویس، نویسنده انیمیشن‌هایی چون How to Train Your Dragon و گربه چکمه پوش (Puss in Boots)، خواهد بود و سوزان بویرجی نیز به عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور خواهد داشت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده