نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

دواین جانسون تصاویر جدیدی از مبارزات دنباله فیلم Jumanji منتشر کرد

دواین جانسون ملقب به راک، تصاویر جدیدی از مبارزات دنباله فیلم جومانجی (Jumanji) در فضای مجازی منتشر کرده است.

دنباله فیلم Jumanji در حال حاضر مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد و دواین جانسون تصاویر متعددی از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم در اینستاگرام و فیسبوک منتشر کرده است. حال او تصاویر جدیدی از دنباله فیلم Jumanji منتشر کرده است که این تصاویر بخشی از مبارزات و نبردهای داخل فیلم را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 علاوه بر دواین جانسون که ایفاگر نقش اصلی فیلم جومانجی است، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، سر داریوس بلین، الکس ولف و نیک جوناس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. طبق اطلاعات جدیدی که چندی پیش از داستان این فیلم منتشر شد، جانسون، هارت، بلک و گیلان قرار است نقش آواتار‌هایی را بازی کنند که در اصل نوجوانان دبیرستانی هستند که در بازی جومانجی گرفتار شده‌اند.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) و کارگردان فیلم Bad Teacher،وظیفه کارگردانی فیلم جدید جومانجی را بر عهده دارد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم‌هایی چون وفاداری بزرگ (High Fidelity) و هواپیمای محکومین (Con Air)، به همراه جف پینکنر است. همچنین مت تولمچ، ویلیام تیتلر و تد فیلد به عنوان تهیه کننده به همراه مایک وبر و ون آلسبورگ به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند.

فیلم جومانجی براساس کتابی با همین نام که توسط کریس ون السبرگ برای کودکان نوشته شده و در سال ۱۹۸۱ منتشر شده است، ساخته می‌شود که در آن شخصیت‌ها با بازی بر روی یک یک جعبه بازی جادویی موجب حمله گیاهان و موجودات جنگل به حومه یک شهر آرام در آمریکا می‌شوند. نسخه اصلی فیلم جومانجی در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی جو جانستون به روی پرده رفت و در این فیلم بازیگرانی چون رابین ویلیامز، کریستن دانست، بانی هانت، برادلی پیرز، جاناتان هاید، بی‌بی نیوورتس، دیوید آلن گریر و پاتریشا کلارکسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساخت فیلم جدید Jumanji در ماه آوریل امسال تایید شد و جانسون به طرفداران قول داده بود که بازسازی فیلم به خاطرات قدیمی فیلم ضربه نخواهند زد و فیلم فوق‌العاده و ویژه‌ای را به طرفداران جومانجی تحویل خواهند داد. با این حال، جانسون چندی پیش تایید کرد این فیلم یک بازسازی نیست و در واقع دنباله فیلم اول Jumanji است. اواسط ماه گذشته، جانسون اولین تصویر مفهومی را از خود در این فیلم منتشر کرد و مشخص شد که وی نقش شخصیتی ماجراجو به نام دکتر شجاع دل را در فیلم Jumanji بازی می‌کند.

دنباله فیلم Jumanji برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود، اما چندی پیش سونی اکران آن را تا کریسمس ۲۰۱۷ عقب انداخت. اکنون فیلم برج تاریک (The Dark Tower) قرار است در این تاریخ اکران شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده