نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

پوستر جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

پوستر تبلیغاتی جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) در کشور ایتالیا منتشر شده است.

اواسط ماه مهر، فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming به پایان رسید، اما تا به امروز تصویر رسمی از این فیلم مورد انتظار منتشر نشده است. حال در حاشیه همایش VFX در ایتالیا، پوستر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شده است. هرچند این پوستر اطلاعاتی را از این فیلم فاش نمی‌کند، اما نگاه بهتری از مرد عنکبوتی جدید سینما به ما ارائه می‌کند که قرار است در فیلم جدید این مجموعه، با شخصیت شرور و منفی به نام ولچر (Vulture) مبارزه کند. ماه گذشته سرانجام مارول تایید کرد که مایکل کیتون قرار است نقش شخصیت شرور و منفی Vulture را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر تبلیغاتی را مشاهده کنید:

New Promo Poster For SPIDER-MAN: HOMECOMING

با این حال، هنوز تصویری رسمی از شخصیت‌های شرور و منفی فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر نشده است. هرچند ممکن است بزودی اولین تصاویر رسمی این فیلم منتشر شود. هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است همزمان با اکران فیلم مورد انتظار روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) منتشر شود. این خبر هنوز توسط سونی یا مارول تایید یا تکذیب نشده است، اما انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی، اولین تصاویر رسمی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شود.

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در تابستان امسال شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه زندیا قرار است نقش مری جین واتسون، معشوقه قدیمی مرد عنکبوتی در کامیک را در این فیلم بازی کند، اما او در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که نقش مری جین را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی نکرده است و او نقش شخصیت میشل را در این فیلم بازی کرده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده