نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

اولین تصاویر جان بویگا در فیلم Pacific Rim: Maelstrom منتشر شد

اولین تصاویر حضور جان بویگا در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم حاشیه اقیانوس آرام: گرداب (Pacific Rim: Maelstrom) منتشر شد.

سرانجام فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) پس از یک تاخیر طولانی و پشت سر گذاشتن مشکلات و موانع مختلف، آغاز شد. فیلم Pacific Rim: Maelstrom مراحل فیلمبرداری و تولید خود را در کشور استرالیا پشت سر می‌گذارد و به تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. در این تصاویر جان بویگا، بازیگر نقش پسر استکر پنطیکاست، مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد یک صحنه تعقیب و گریز و اکشن در حال فیلمبرداری است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کارگردانی فیلم Pacific Rim: Maelstrom بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال دردویل (Daredevil است. علاوه بر بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود و ژانگ جین دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ساخت و توسعه فیلم Pacific Rim طی سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری همراه بوده است، در ماه ژانویه (دی) امسال، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساخت این اثر به طور کلی لغو و تولید آن متوقف شده است.

گیرمو دل تورو در ابتدا قرار بود که کارگردانی این فیلم را همانند قسمت اول بر عهده داشته باشد، اما طی سال ۲۰۱۶ میلادی، دنایت جانشین دل تورو در سمت کارگردانی شد و درک کانلی، که سابقه‌ی حضور در تیم نویسنده‌های فیلم جهان ژوراسیک (Jurassic World) را در کارنامه دارد، به تیم نویسنده‌های فیلم برای کار بر روی فیلمنامه آن اضافه شددل تورو همچنان به عنوان تهیه کننده در فیلم Pacific Rim: Maelstrom حضور خواهد داشت. 

بویگا در ماه ژوئن (خرداد) به جمع بازیگران دنبال فیلم Pacific Rim اضافه شد. دل تورو در رابطه با انتخاب بازیگر و ستاره فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) گفت که نمی‌تواند به کسی بهتر از بویگا برای ایفای نقش در فیلم فکر کند و بازی او برای حفظ و زنده نگه داشتن فضای فیلم اول لازم است. دل تورو می‌گوید:

دنیای Pacific Rim با حضور او به عنوان بازیگر نقش اصلی تقویت خواهد شد، همچنان که دنیای آن به عنوان یک جهان چند لایه با فرهنگ‌های متعدد ادامه خواهد داشت. «نجات جهان، توسط جهان» هدف ما بوده است و من نمی‌توانم به مرد بهتری برای انجام این کار فکر کنم.

فیلم Pacific Rim: Maelstrom در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده