نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلمبرداری فیلم Pacific Rim: Maelstrom آغاز شد

کمپانی یونیورسال رسما اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم مورد انتظار حاشیه اقیانوس آرام: گرداب (Pacific Rim: Maelstrom) آغاز شده است.

جان بویگا، بازیگر نقش فین در فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، تایید کرد که فیلمبرداری دنباله فیلم حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) آغاز شده است، علاوه بر شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم، سرانجام به طور رسمی تایید شد که نام این فیلم، Pacific Rim: Maelstrom خواهد بود. فیلمبرداری این فیلم در کشور استرالیا انجام می‌شود. بویگا با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام گفت:

امروز اولین روز فیلمبرداری فیلم Pacific Rim است. در اینجا یک ماجراجویی بزرگ پیش رو داریم. 

بویگا همراه با این متن، تصویر فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Maelstrom را نیز منتشر کرد. همچنین استیون دنایت، کارگردان این فیلم، نیز تصویری از اولین روز فیلمبرداری فیلم Pacific Rim: Maelstrom در تویتر شخصی خود منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Pacific Rim به کارگردانی گیرمو دل تورو، در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت. در این فیلم شاهد مبارزات متعدد و تماشایی بین ربات‌ها و هیولاهای غول پیکر بودیم، با این وجود، این فیلم عملکرد موفقی در باکس آفیس نداشت و استقبال زیادی از آن نشد. با این حال، در سال ۲۰۱۴ ساخت ادامه این فیلم تایید شد. کمپانی یونیورسال نخست آوریل ۲۰۱۷ را برای اکران ادامه فیلم Pacific Rim در نظر گرفت، اما پس از مدتی اکران آن را تا ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) عقب انداخت. در ماه ژانویه (دی) امسال، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساخت این اثر به طور کلی لغو و تولید آن متوقف شده است.

طی سال ۲۰۱۶ میلادی، دنایت، کارگردان و نویسنده سریال دردویل (Daredevil جانشین دل تورو در سمت کارگردانی شد و درک کانلی، که سابقه‌ی حضور در تیم نویسنده‌های فیلم جهان ژوراسیک (Jurassic World) را در کارنامه دارد، به تیم نویسنده‌های فیلم برای کار بر روی فیلمنامه آن اضافه شد. علاوه بر این، بویگا برای بازی در نقش پسر استکر پنطیکاست، به جمع بازیگران فیلم Pacific Rim: Maelstrom اضافه شدادریس البا ایفاگر نقش پنتیکاست در فیلم اصلی بود. کیلی اسپنی نیز قرار است به عنوان بازیگر اصلی زن در این فیلم حضور داشته باشد.

فیلم Pacific Rim: Maelstrom در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده