نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تصویر جدید Logan فضای جذاب و اسرار آمیز فیلم را نشان می‌دهد

هیو جکمن تصویر جدیدی را از فیلم Logan منتشر کرده است که جو و فضای اسرار آمیز و جذاب این فیلم را نشان می‌دهد.

پس از انتشار تصاویر متعدد از فیلم لوگان (Logan)، سرانجام در اواخر ماه مهر اولین تریلر این فیلم منتشر شد که با استقبال گسترده طرفداران این ابرقهرمان محبوب روبرو شد. با این حال، به نظر می‌رسد که هنوز هم بخش‌های زیادی از فیلم فاش نشده است. هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان / ولورین، به تازگی تصویر جدید و مرموزی را از فیلم Logan در تویتر شخصی خود منتشر کرده است. جکمن در تویت خود نوشته است:

سکوت. Logan ۳.۳.۱۷

اعداد در نوشته اشاره‌ای به تاریخ اکران فیلم Logan دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده برود، اما مشخص نیست که جکمن چرا از کلمه سکوت در تویت خود استفاده کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد جکمن به بخش مهمی از فیلم اشاره کرده است که احتمالا باید تا زمان اکران فیلم برای روشن شدن آن صبر کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر اسرار آمیز را مشاهده کنید:

SILENCE. Logan 3.3.17

علاوه بر جکمن، پاتریک استوارت، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند. علاوه بر این، چندی پیش تایید شد که دافنه کین قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کند. کارگردانی فیلم Logan بر عهده جیمز منگولد است و این فیلم قرار است با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) اکران شود. در تریلر بین المللی فیلم Logan یک صحنه با خشونت بالا و بی‌رحمانه وجود داشت که نشان می‌داد چرا این فیلم درجه سنی بزرگسال دریافت کرده است.

بوید هالبروک، بازیگر نقش استیو مورفی در سریال نارکس (Narcos)، قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Logan به نام دونالد پیرس، را بازی کند. این در حالی است که احتمال حضور یک شخصیت شرور و منفی دیگر به نام آقای شوم (Mister Sinister) نیز در این فیلم وجود دارد. با این حال، هنوز حضور این شخصیت قطعی نشده است و مشخص نیست چه کسی قرار است در نقش این شخصیت بازی کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده