نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

حضور دامبلدور در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید شد

دامبلدور، مدیر مدرسه هاگوارتز، در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 حضور خواهد داشت.

فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) طی ماه جاری میلادی اکران خواهد شد و ساخت دنباله این فیلم هم از چندی پیش تایید شده است. پس از اینکه مشخص شد جانی دپ، بازیگر مشهور فیلم‌هایی چون دزدان دریایی کاراییب در این دنباله حضور خواهد داشت، حال حضور کاراکتر آلبوس دامبلدور نیز در این فیلم تایید شده است.

دیوید یتس، کارگردان فیلم، حضور این کاراکتر در فیلم را طی یک کنفرانس خبری تایید کرد و گفت:

در فیلم دوم شاهد حضور دامبلدور خواهیم بود و او یک سری صحنه عالی با شخصیت اصلی فیلم (نیوت اسکمندر) خواهد داشت. در حال تصمیم‌گیری هستیم که ببینیم چه کسی نقش وی را ایفا می‌کند. به هر پیشنهادی در این مورد گوش خواهیم داد!

در سری فیلم‌های هری پاتر، دو نفر نقش دامبلدور را ایفا کرده بودند؛ ریچارد هریس نقش وی را در دو فیلم اول برعهده داشت و پس از آن مایکل گمبون ایفاگر این نقش بود. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 در پاریس روایت می‌شود و طبق اعلام جی‌.کی.رولینگ، این فیلم دومین قسمت از یک پنج گانه خواهد بود.

قسمت اول فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) امسال اکران خواهد شد. ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، جان ویت، جما چان، کارمن اجوجو، جن ماری، زو کراویتز و فیث وود-بلاگروو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده