نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سریال انیمیشنی Young Justice برای فصل سوم باز خواهد گشت

بخش انیمیشن کمپانی برادران وارنر از ساخت فصل سوم سریال انیمیشنی عدالت‌ جویان جوان (Young Justice) خبر داد.

کمپانی برادران وارنر در یک مصاحبه مطبوعاتی از شروع ساخت فصل جدید سریال انیمیشنی Young Justice خبر داد. با این حال، هنوز تاریخ پخش و شبکه پخش کننده فصل سوم این سریال انیمیشنی اعلام نشده است. برندون ویتی و گرگ ویسمن نیز به عنوان تهیه کننده به این سریال انیمیشنی باز خواهند گشت، اما هیچ اطلاعاتی از بازگشت صداپیشگان دو فصل گذشته منتشر نشده است. هرچند طبق شایعات نت‌فلیکس قرار است فصل سوم این سریال را پخش کند. علاوه بر این، برادران وارنر پوستری را نیز از سریال Young Justice منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Young Justice  Season 3

به نظر می‌رسد در فصل سوم سریال Young Justice شاهد تهدید جدید و بسیار بزرگی برای این تیم خواهیم بود، اما مهم‌تر از همه آن طرفداران می‌توانند ادامه داستان ابرقهرمان‌های محبوب خود را تماشا کنند، با این حال، برادران وارنر می‌گوید علاوه بر طرفداران وفادار این سریال، در نظر دارند بیننده‌های جدیدی را نیز به سریال Young Justice جذب کنند. با این وجود انتظار می‌رود که داستان فصل سوم ادامه فصل قبلی باشد تا به سوالاتی از جمله کلیف‌هنگر والی وست، پاسخ داده شود.

سریال انیمیشنی Young Justice در طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ از شبکه کارتون نت‌ورک پخش شد و در مجموع ۴۶ قسمت از آن به روی آنتن رفت. در تیم Young Justice شاهد شخصیت‌های نوجوان دنیای دی‌سی از جمله نایت‌وینگ، رابین، کید فلش، آکوالاد، سوپربوی، خانم مارتین‌‌، بت‌گرل، آرتمیس و شخصیت‌های بسیار دیگر بودیم و انتظار می‌رود این شخصیت‌ها در فصل جدید نیز حضور داشته باشند. همچنین شخصیت‌های چون بتمن، سوپرمن، فلش، زن شگفت‌انگیز و آکوامن نیز به صورت نمادین در برخی از قسمت‌های این سریال حضور داشته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده