// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Fantastic Beasts 2 در پاریس روایت می شود

دیوید یتس،‌ کارگردان فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) از روایت داستان دومین فیلم در پاریس خبر داده است.

دو هفته مانده به اکران فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها، فیلم فرعی از سری Harry Potter، ظاهرا حرکت به سمت ساخت دنباله مجموعه آغاز شده است. اکنون بعد از فاش شدن حضور جانی دپ در Fantastic Beasts 2، اعلام شده که دومین فیلم در شهر پاریس روایت می‌شود.

این خبر توسط Empire Magazine گزارش شده است،‌ جایی که این مجله بعد از گفتگو با دیوید یتس می‌گوید:

آنچه می‌دانیم دنباله در حال ساخت به پاریس سفر خواهد کرد.

دیوید یتس پیش از این در یک پرسش و پاسخ در رابطه با دنباله این فیلم گفته بود:

در ادامه نیوت (Newt) را در یک پایتخت بزرگ دیگر می‌بینیم. این [شهر] نیویورک نبوده و در جایی کاملا متفاوت است.

کارگردان Fantastic Beasts and Where to Find Them در ادامه افزود:

[جی‌کی رولینگ خالق پاتر] در حقیقت اکنون فیلم‌نامه را نوشته و مثل اولین [شماره] جادویی و شگفت‌انگیز است -- اما کاملا متفاوت.

در هفته‌های گذشته جی‌کی رولینگ تایید کرد که این مجموعه فرعی کمتر از پنج قسمت نخواهد بود. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) اکران می‌شود. در این فیلم ادی ردمین در نقش اول در کنار کالین فریل (هنرپیشه فیلم In Brugesکترین واتراستون (Steve Jobsزوی کراویتز (Mad Max: Fury Road ران پرلمن‌ (Hellboy) و ازرا میلر (Justice League) به ایفای نقش می‌پردازد.

هرچند انتظار می‌رود که فیلم در هفته اول اکران جایگاه مناسبی را در باک‌آفیس به اختصاص دهد؛ با این حال، طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که فیلم فروش کمتری را نسبت به مجموعه هری‌پاتر داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده