نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

شاهد بازگشت شخصیت اصلی سریال Stranger Things در فصل دوم آن خواهیم بود

شخصیت ایلون (Eleven) با نقش آفرینی ملی بابی براون، در فصل دوم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) باز خواهد گشت.

«ادامه این متن بخش زیادی از داستان فصل اول سریال Stranger Things را فاش می‌کند»

فصل دوم سریال Stranger Things قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۷ پخش شود، اما خبرهای مهمی از فصل دوم این سریال منتشر شده است که طرفداران سریال بی‌صبرانه در انتظار شنیدن آن بودند. وب‌سایت تی‌وی‌لاین ادعا کرده است که منابع قابل اعتماد این وب‌سایت خبر داده‌اند که ملی بابی براون، کسی که نقش شخصیت قدرتمند و مرموز ایلون را در فصل اول سریال Stranger Things بازی کرده است، در فصل دوم این سریال باز خواهد گشت. نت‌فلیکس تاکنون واکنشی نسبت به این خبر نداشته است.

فصل اول سریال Stranger Things در حالی به پایان رسید که ایلون هیولا را شکست داد، اما ظاهرا ایلون نیز جان خود را در این راه از دست داده است. با این حال، به نظر می‌رسد که همچنان امیدی برای زنده بودن شخصیت ایلون وجود داشته باشد. یکی از صحنه‌های بحث برانگیز پایان فصل اول سریال Stranger Things، صحنه‌ای بود که رئیس پلیس هاپر، با بازی دیوید هاربر، یک بسته وافل را در یک ظرف در جنگل که به نظر می‌رسد محل قبر دخترش باشد، قرار داد که گفته می‌شود ایلون در این مکان مخفی شده است.

Millie Bobby Brown as Eleven in Stranger Things

هنوز هم رمز و رازهای زیادی در مورد شخصیت ایلون از جمله تربیت او و اینکه چگونه قدرت خود را بدست آورده و آن را گسترش داده است، وجود دارد که طرفداران سریال امیدوار هستند که به برخی از این سوالات در فصل دوم سریال پاسخ داده شود. چندی پیش شبکه استریم نت‌فلیکس ساخت فصل دوم سریال Stranger Things را برای پخش در سال ۲۰۱۷ تایید کرد. فصل دوم این سریال قرار است در ۹ قسمت پخش شود. طبق گفته مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things، فصل دوم سریال نسبت به فصل اول «تاریک‌تر و عجیب‌تر» خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی از داستان فصل دوم سریال Stranger Things منتشر نشده است، اما مدتی پیش شبکه نت‌فلیکس از اضافه شدن دیکر مونتگمری، بازیگر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers و سدی سنک، بازیگر سریال American Odyssey، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال خبر داد. ماه گذشته نیز گروه سینما ۸ بیت، ویدیو بازی هشتی بیتی سریال Stranger Things را ساخته و منتشر کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده