نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

ساخت بازسازی فیلم Rambo بدون حضور سیلوستر استالونه تایید شد

ساخت بازسازی فیلم رمبو (Rambo) با عنوان رمبو: خون جدید (Rambo: New Blood) تایید شد. سیلوستر استالونه قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد.

مجموعه Rambo بدون حضور سیلوستر استالونه به روی پرده‌های سینما باز خواهد گشت. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، منابع این وب‌سایت ادعا می‌کنند که عنوان این فیلم قرار است Rambo: New Blood باشد. یک بازیگر جوان‌تر قرار است نقش جان رمبو را در این فیلم بازی کند و کمپانی سازنده این فیلم به شخصیت رمبو مانند شخصیت جیمز باند نگاه می‌کند. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است که گفته می‌شود دلیل آن این است که به تازگی ساخت و توسعه این پروژه آغاز شده است.

هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند که آریل ورومن، کارگردان فیلم‌هایی چون مرد یخی (The Iceman) و جرم (Criminal)، قرار است کارگردانی فیلم Rambo: New Blood را بر عهده داشته باشد. بروکس مک‌لارن، نویسنده فیلم Line of Sight، بر روی فیلمنامه فیلم New Blood کار می‌کند. جای تعجبی ندارد که استالونه قراردادی برای بازی در نقش رمبو امضا نکرده است چرا که او اکنون ۷۰ سال سن دارد. او اوایل امسال در یک مصاحبه گفت:

قلبم می‌خواهد (که به بازی ادامه دهم)، ولی جسمم می‌گوید «در خانه بمان!».

او در ادامه اشاره کرد که ممکن است دیگر در این نقش بازی نکند. استالونه در ادامه می‌گوید:

این مانند این است که مبارزی باز بخواهد به میدان برگردد اما شکست سختی می‌خورد. این (نقش) را برای دیگران ترک باید کرد.

استالونه آخرین بار در نقش رمبو در فیلم Rambo محصول سال ۲۰۰۸، بازی کرده است که خود کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است. در اواخر سال گذشته میلادی بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استالونه به عنوان تهیه کننده در حال کار بر روی سریال تلویزیونی Rambo برای پخش از شبکه فاکس است. این سریال قرار بود بر روی رابطه بین رمبو و پسرش تمرکز کند، با این حال، استالونه اعلام کرد که در این سریال حضور نخواهد داشت و بازی هم نمی‌کند، نداشتن علاقه به موضوع سریال دلیل بازی نکردن و حضور نداشتن او در این سریال عنوان شده است و این سریال ممکن است بدون حضور و دخالت استالونه در آینده ساخته شود.

آیا شما علاقه‌مند به دیدن فیلم جدید Rambo با یک بازیگر متفاوت و جدید هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده