نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ساخت دنباله فیلم London Has Fallen تایید شد

کمپانی لاینزگیت ساخت دنباله فیلم London Has Fallen به نام Angel Has Fallen را تایید و اعلام کرد.

مجموعه فیلم‌های سقوط (Has Fallen) با نقش آفرینی جرارد باتلر، با فیلم انجل سقوط کرده است (Angel Has Fallen) ادامه خواهد داشت. در قسمت جدید این مجموعه که به نظر می‌رسد باید با نام ماجراهای بدشانس‌ترین مامور امنیتی بشناسیم، مایک بانینگ با بازی باتلر، باید از پرواز هواپیمای ایر فورس وان با کد انجل، که حامل رئیس جمهوری آمریکا است، حفاظت کند و از حملات احتمالی تروریستی جلوگیری کند تا بار دیگر جان مقامات دولتی آمریکا را نجات دهد. با توجه به نام فیلم، احتمالا بخش مهمی از فیلم در هواپیمای ایر فورس وان جریان خواهد داشت.

با این حال، بنا به گفته وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی، ممکن است این بار بانینگ خود هدف نخست تروریست‌ها باشد و همچنین او باید رئیس جمهور آمریکا را نیز به جای امنی منتقل کند تا از سو قصد به جان آن‌ جلوگیری کند. شروع تولید و فیلمبرداری فیلم Angel Has Fallen برای نیمه اول سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است، با این وجود، تاکنون حضور بازیگران دیگر این مجموعه از جمله مورگان فریمن و آرون اکهارت تایید و اعلام نشده است. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که کارگردانی فیلم Angel Has Fallen بر عهده چه کسی خواهد بود و تیم نویسنده فیلمنامه آن نیز اعلام و معرفی نشده‌اند.

فیلم سقوط المپیوس (Olympus Has Fallen)، نخستین فیلم این مجموعه بود که به کارگردانی آنتونی فوکوآ در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت. دنباله این فیلم به نام لندن سقوط کرده است (London Has Fallen) به کارگردانی بابک نجفی در مارس ۲۰۱۶ به روی پرده رفت که با واکنش نسبتا سرد منتقدان نسبت به فیلم اول، روبرو شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده