نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

۱۷.۰۳ میلیون نفر بیننده قسمت اول فصل هفتم سریال The Walking Dead بودند

طبق خبرهای منتشر شده، ۱۷.۰۳ میلیون نفر قسمت اول فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را از شبکه AMC تماشا کرده‌اند.

۱۷.۰۳ میلیون نفر روز یکشنبه قسمت اول فصل هفتم سریال The Walking Dead را از شبکه AMC تماشا کرده‌اند تا ببینید سرانجام چه کسی قربانی نیگان با نقش آفرینی جفری دین مورگان، شده است و توسط او کشته خواهد شد. این سریال، پر بیننده‌ترین سریال شبکه AMC در طول تاریخ است و به نظر می‌رسد تلاش آن‌ها برای افزایش بیننده این قسمت با موفقیت همراه بوده است. با این حال این قسمت نتوانست رکورد پر بیننده‌ترین قسمت سریال The Walking Dead را بشکند.

 بنا به گفته وب‌سایت ددلاین، قسمت اول فصل پنجم سریال The Walking Dead که در اکتبر ۲۰۱۴ از شبکه AMC پخش شد، با ۱۷.۳ میلیون نفر بیننده، پر بیننده‌ترین قسمت این سریال تا به امروز بوده است. در محدوده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال، ۱۱ میلیون نفر بیننده قسمت اول فصل پنجم بوده‌اند که در مقابل، ۱۰.۵ میلیون نفر قسمت اول فصل هفتم را تماشا کرده‌اند. 

walking-dead-negan-Jeffrey-Dean-Morgan

تعداد بالای بیننده قسمت افتتاحیه فصل هفتم سریال The Walking Dead که The Day Will Come When You Won't نام داشت، با توجه به اتفاقاتی که در فصل ششم این سریال رخ داد و این فصل با یک کلیف‌هنگر بزرگ و پر حاشیه به اتمام رسید، چندان کسی را شگفت زده نکرد. قسمت اول فصل هفتم سریال The Walking Dead در نهایت نشان داد که چه کسی قربانی چوب بیسبال و خاردار نیگان که لوسیل نام دارد، شده است. این درحالی است که شبکه AMC مدتی پیش ویدیو کوتاهی از شروع قسمت اول فصل هفتم این سریال منتشر کرده بود.

شبکه AMC چندی پیش سریال The Walking Dead را برای فصل هشتم تمدید کرد و مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد. پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده