نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

حضور دو شخصیت دیگر در فیلم Avengers: Infinity War تایید شد

کوبی اسمالدرز، بازیگر نقش ماریا هیل و بندیکت ونگ، بازیگر نقش ونگ، حضور خود را در فیلم Avengers: Infinity War تایید کردند.

در کتاب‌های کامیک، شخصیت ونگ اغلب همراه و در کنار دکتر استرنج بوده است و به نظر می‌رسد قرار است در دنیای سینمایی مارول نیز شاهد آن باشیم، شخصیت ونگ قرار است در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) در کنار استاد هنرهای جادویی مارول حضور داشته باشد. بندیکت ونگ اخیرا محاصبه‌ای را با وب‌سایت کامیک‌بوک انجام داده است، او که نقش ونگ، مربی استرنج، را در فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) بر عهده داشته است، تایید کرد که برای بازی در این نقش در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهد داشت. او گفت:

من از حضور در فیلم Infinity War بسیار هیجان زده هستم. من ماه آینده در فیلمبرداری فیلم حضور خواهم داشت، شما جز اولین نفرهایی هستید که این خبر را از زبان من می‌شنوید.

بنابراین، ونگ به لیست ابرقهرمانانی که برای مقابله با تانوس خواهند ایستاد و روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن است، می‌پیوندد. بدون شک ونگ به دکتر استرنج در این فیلم کمک خواهد کرد و دستیار وفادار وی خواهد بود، با این حال اطلاعات خیلی زیادی از میزان نقش و حضور او در فیلم Infinity War در دسترس نیست، هرچند برخی اعتقاد دارند که ونگ حضور کوتاهی را در این فیلم خواهد داشت. با این وجود، باید دید شخصیت‌های دیگر فیلم Doctor Strange از جمله بارون موردو و The Ancient One نیز در فیلم Infinity War حضور خواهند داشت یا خیر. پیش از این، بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استفان استرنج، حضور این شخصیت را در فیلم Avengers: Infinity War تایید کرده بود.

wong in doctor strange

فیلم Doctor Strange برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) امسال برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم نیز به عهده‌ی اسکات دریکسون، خواهد بود. بندیکت کامبربچ، ریچل مک‌آدامز، بندیکت ونگ، چویتل اجیوفور، مدس میکلسن، مایکل استلبرگ، بنجامین برت و تیلدا سوئینتن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

علاوه بر این، کوبی اسمالدرز که نقش ماریا هیل را در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد، در برنامه جیمی کیمل لایو تایید کرد که او در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهد داشت. به نظر می‌رسد با توجه به حضور هیل، در کنار او شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال. جکسون، نیز در این فیلم حضور داشته باشد. علاوه بر فیوری، می‌توان انتظار داشت که شخصیت‌های دیگری در کنار هیل از جمله اریک سلویگ با بازی استلان اسکارسگوارد، و دکتر هلن چو با بازی کیم کلودیا، نیز در فیلم Infinity War حضور داشته باشند و هیل با کمک فیوری، چو و سلویگ گروه New Avengers را تشکیل بدهد. این چهار شخصیت آخرین بار در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) حضور داشته‌اند. 

maria hill in Avengers: Age of Ultron

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است. این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) همکاری داشته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده